Bu yaşamış olduğun sorun birçok motosiklet alıcısını ilgilendirmektedir.
Sanırım en mantıklı zaman havaların en soğuk olduğu zaman
Fuar sıfır motor piyasasını hareketlendirmiyor bekletilen alımların aynı anda gerçekleşmesini sağlıyor insanlar gelip nealacaklarına karar verip alıyorlar asıl hareket fuardan sonra başlıyor ikinci eller kzışıyor.
Bana kalırsa mart ortasına kadar alınmalı..
Bayiye gidersin Cebinden 9.000 ytl çıkartır masaya koyarsın Şununun ....rengini sarın yarın gelip alacağım dersin bayi hayhay efendim der çay ısmarlar
yada artistin tekidir sallamaz tek fiyat der.......... almaz çıkarsınız.
Anlatmak istediğim herne alacaksanız nakitiniz varsa eğer pazarlık gücünüzde var demektir. Çok kişi bilir ki otomobilden pazardaki domatese kadar herşeyde belirli bir indirim alma şansımız var . Bütün galerilerde otomobıller liste fiyatı ile satılır gel görki ortaya para çıkınca indirimler birbirini kovalar kredili alışverişse üzgünüm malesef sırayla bindirirler önce bayi kredili fiyatım şu der ( markasına göre değişir ) sonra banka anasının nikahını dahi sigortalar sonrada rakam uçar gider .... düşüncesi bile korkunç
ikinci el dururken krediye girip aylarca elaleme çalışmanın anlamı yok ..
sayılarımla
Ben bunları neden tekrar buraya yazdım
Aslında gayet açık
Eğer imkanın varsa borç harç parayı denkleştirip bayiye git istediğin gibi pazarlığını yap inan bana 2 milyara yakın indirimi koparman mümkün sana örnek olarak yamahanın xt660r modelini veriyorum liste fiyatı 14.000 ytl sahbinden.comda 11.600 ila 14.000 arasında değişik rakamlara ulaşmak mumkun
anlayacağın sezon geberik durumda ve rakamlar kıran kırana gidiyor
illaki kredi olacak diyorsanda sana tavsiyem sakın alma en az 5.000 ytl zarar edersin rezil oluşun yanına kar kalır
başkasını nakit indirimli aldığı motoru sen liste fiyatı üzerinden + faizle sahip olacaksın ki bu toplamda 4.000 ytl ye yakın bir rakam ve plaka takıldığındaki kaybın da 1.000 ytl eder 5.000 daha motora binmedin
Benim sna ve senin durumunda olanlara tavsiyem şudur
PARAN KADAR MOTOR AL HEM MOTORA BİNER HEM PARA BİRİKTİRİRSİN ZAMANLA MODEL VE HACİM BÜYÜTÜRSÜN PARANLA REZİL OLMAKTANSA PARANLA KRAL OLURSUN
Daha ne diyeyim ( bankacılar kızacak ama )