- Katılım
- 22 Tem 2007
- Mesajlar
- 979
ktm 990 adventure çok güzel gider ama o bütçeye bence en iyisi titan brazil bulduğun zaman en kral çinli krosu 3 kere öldürür mezarada gömer
ankaradaysan sana cillop gibi ruhsatsız asya gy200 vereyim. kelepir![]()
honda titan al eşşek nıyetıne bın ,1000 liraya almıştım ben
honda titan al eşşek nıyetıne bın ,1000 liraya almıştım ben
arabadan fazla benzin yakıyo bu meret :farao:
kardeş sen kanuni breton yada mondail uag alderim ama kanuniden yanayım motorda grenaj yok köy gibi yerde altı yüksek ve sağlam.cup türü alma köyde iyi olmaz