Korumasız asla...

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maalesef öyle delikanlılar var! yazık:pr:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Biklet veya Motosiklet arkadaşlar. Bunun şaka kısmı bu karikatür tabikii. Siz siz olun, en kısa mesafede bile full koruma takın. BU HAYAT SİZİN. SİZİN GİBİ EN İYİ KİMSE KORUYAMAAAAZ. Yakın mesafe deyip geçmeyelim. Ben bu sitede çok arkadaş kadar motosiklet'de eski değilim , fakat bu koruma işini kendime prensip edindim. Millet kafa geçiyor bazen. Amma giyinimiyormuşumda, bu çok zahmetliymişde, falan filan.
Sonuçta Makinenin üzerindeki can benim. Öyle değilmi beyler , bayanlar. :cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bu resimde oynama yapmışsın Özer abi!!! :p
Orası bisikletle ilgiliymiş galiba...

Doğru, oynadım :cherry:

Biklet veya Motosiklet arkadaşlar. Bunun şaka kısmı bu karikatür tabikii. Siz siz olun, en kısa mesafede bile full koruma takın. BU HAYAT SİZİN. SİZİN GİBİ EN İYİ KİMSE KORUYAMAAAAZ. Yakın mesafe deyip geçmeyelim. Ben bu sitede çok arkadaş kadar motosiklet'de eski değilim , fakat bu koruma işini kendime prensip edindim. Millet kafa geçiyor bazen. Amma giyinimiyormuşumda, bu çok zahmetliymişde, falan filan.
Sonuçta Makinenin üzerindeki can benim. Öyle değilmi beyler , bayanlar. :cat:

Çok haklısın.


:cherry:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ö.Z.€.R;998447' Alıntı:
Doğru, oynadım :cherry:
:cherry:
Utanmıyon mu sen karakatürleri gurcalamayı:queen:

Her ne kadar bsiklet olsada,oda kasksız sürülmemeli aslında,zamanında az kafamazı gözümüzü patlatmamıştık.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
umarım mesaj gerekli yerlere ulaşır,teşekkürler Özer kardeş
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazık ...çok hemde çok.......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst