Bu resimde oynama yapmışsın Özer abi!!!
Orası bisikletle ilgiliymiş galiba...
Biklet veya Motosiklet arkadaşlar. Bunun şaka kısmı bu karikatür tabikii. Siz siz olun, en kısa mesafede bile full koruma takın. BU HAYAT SİZİN. SİZİN GİBİ EN İYİ KİMSE KORUYAMAAAAZ. Yakın mesafe deyip geçmeyelim. Ben bu sitede çok arkadaş kadar motosiklet'de eski değilim , fakat bu koruma işini kendime prensip edindim. Millet kafa geçiyor bazen. Amma giyinimiyormuşumda, bu çok zahmetliymişde, falan filan.
Sonuçta Makinenin üzerindeki can benim. Öyle değilmi beyler , bayanlar. :cat:
Full kıyafetleriyle satılık motorum arkadaşlar ilgilenenler için link
http://www.sahibinden.com/motor_pantolon_mont_kask_kappa_dizlikWQQaXQQ7106543WQQpXQQdisplayitem
Utanmıyon mu sen karakatürleri gurcalamayı:queen:Ö.Z.€.R;998447' Alıntı:Doğru, oynadım :cherry:
:cherry: