korumalı motor ceketi diye normal ceketmi satıyolar?

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar bu olaylarda yeniyim daha bildiğiniz gibi benim bi kaç sorum olacak ceketlerle ilgili
bayadır bütün motosiklet ekipmanı satan siteleri dolaşıyorum bazı ceketlerde dirseğinde omuz başlarında sırtında plastik parçalar olduğu belli oluyo yani korumalıkları onların daha iyi gibi gözüküyo
ama bazı ceketlerse normal montlardan farkı yok tekstil yaa deri farketmiyo resimde gözüktüğü kadarıyla dümdüz normal deri ceket yada tekstil ceket bunların korumalar neresinde :queen: mesela şu ceket oldukca uygun ama normal bi mağazadan alınacak ceketden bi farkı oldugunu sanmıyorum
http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_naoki_team_ceket-978-72-41.html
birde deri ceket koruma olarak daha iyi sanırım ama fiyat olarak biraz daha yüksek bide derilerde buruşma parçalanma oluyodur ama tekstilin öyle bi olayı yok doğrumu?
o kadar ceket baktım bir tane modelini beğendiğim işte bu güzelmiş dediğim yok kadar az yada 900tl gibi rakamlarda neden hesaplı modellerin kesimleri bu kadar kötü ? bide bayan modelleri daha şık yapmışlar :mrgreen:
pantolon olarak korumalıklı deri pantolonlarda dizlik haricinde kase içinde korumalık oluyomu acaba içinde çünkü en ufak bi düşmede bile en çok hasar alacak bölge kase olur
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ceketlerin her biri farklı motosiklet tipleri için üretilmiştir.
O dışarıdan çıplak gözle görmüş olduğun plastik aksamlı modelleri genellikle cross'çular kullanıyor. Dümdüz dediğin ceketlerin korumalıkları iç astar ile dış zemin arasındadır. Yani sonuç itibari ile hepsi korumalıdır...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ceketlerin her biri farklı motosiklet tipleri için üretilmiştir.
O dışarıdan çıplak gözle görmüş olduğun plastik aksamlı modelleri genellikle cross'çular kullanıyor. Dümdüz dediğin ceketlerin korumalıkları iç astar ile dış zemin arasındadır. Yani sonuç itibari ile hepsi korumalıdır...
dış plastikli olanları crosscuların kullandığını bilmiyodum asfaltda verimi düşüyomu acaba dümdüz dediklerimin içindede yine platiksi parçalarmı var yoksa sadece 2kat kumaşmı kullanmışlar bazılarında öyle yazıyoda 2kat kumaş/derinin çok bi faydası olacağını sanmıyorum
arkadaşım ben dün aldım montu. pro-sev marka 4 mevsim sırt-dirsek-omuz korumalı
yağmurluklu sonderece güzel oturuyor insanınüzerine..
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=2645&k_id=0&kn=0
ben siyah modelini aldım bir bak istersen... fiyat şuan için çok uygun... bence kacırma..
bu model güzelmiş gerçekten fiyatına göre korumalıkları nasıl peki siteden aldın değilmi bedende farklılık problemi yaşadınmı?
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Her motosiklet montunun koruma cebi vardır ama hepsinin koruması olmayabilir, ayrı satıyorlar. Açıklamalara dikkat edin. Örnek olarak verdiğiniz ceketin korumaları ayrı satılıyor mesela. Tam takım korumalar 90 TL civarı olmalı motomaxde.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Her motosiklet montunun koruma cebi vardır ama hepsinin koruması olmayabilir, ayrı satıyorlar. Açıklamalara dikkat edin. Örnek olarak verdiğiniz ceketin korumaları ayrı satılıyor mesela. Tam takım korumalar 90 TL civarı olmalı motomaxde.
evet onu bende şimdi farkettim o tam takım korumalar mesela bütün korumalık cebi olan ceketlerle uyumlumu o korumalarda beden durumu varmı yoksa standartmı
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
68
arkadaşım siteden almadım ben gidip aldım :) ben örnek olsun diye siteyi örnek verdim. ancak kendi ölçülerini biliyorsan hiç bir problem olmaz sanırsam. korumalıkları bence yeterince iyi.
giyince ROBOCOP gibi oluyorsun:)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşım siteden almadım ben gidip aldım :) ben örnek olsun diye siteyi örnek verdim. ancak kendi ölçülerini biliyorsan hiç bir problem olmaz sanırsam. korumalıkları bence yeterince iyi.
giyince ROBOCOP gibi oluyorsun:)

mağazası istanbuldaymış evet teşekkürler :)
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
68
hiç önemli değil... gidip görerek,giyerek ,severek almak çok farklı...internetten araştır ama gidip almak en mantıklısı..
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
arkadaşım siteden almadım ben gidip aldım :) ben örnek olsun diye siteyi örnek verdim. ancak kendi ölçülerini biliyorsan hiç bir problem olmaz sanırsam. korumalıkları bence yeterince iyi.
giyince ROBOCOP gibi oluyorsun:)

Ben de Prosev Cordura aldım mont ve pantolon(225+150TL), 20 dk Sağnak yağmurdan, damla ıslanmadan çıktım ve korumaları ÇOK güzel(Diz, sırt, dirsek, omuz...):cat:
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
68
ben daha yağmurda deneyemedim ama ... rüzgar içeri giriş yapamıyor... hatta sıcaklıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst