- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu olaylarda yeniyim daha bildiğiniz gibi benim bi kaç sorum olacak ceketlerle ilgili
bayadır bütün motosiklet ekipmanı satan siteleri dolaşıyorum bazı ceketlerde dirseğinde omuz başlarında sırtında plastik parçalar olduğu belli oluyo yani korumalıkları onların daha iyi gibi gözüküyo
ama bazı ceketlerse normal montlardan farkı yok tekstil yaa deri farketmiyo resimde gözüktüğü kadarıyla dümdüz normal deri ceket yada tekstil ceket bunların korumalar neresinde :queen: mesela şu ceket oldukca uygun ama normal bi mağazadan alınacak ceketden bi farkı oldugunu sanmıyorum
http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_naoki_team_ceket-978-72-41.html
birde deri ceket koruma olarak daha iyi sanırım ama fiyat olarak biraz daha yüksek bide derilerde buruşma parçalanma oluyodur ama tekstilin öyle bi olayı yok doğrumu?
o kadar ceket baktım bir tane modelini beğendiğim işte bu güzelmiş dediğim yok kadar az yada 900tl gibi rakamlarda neden hesaplı modellerin kesimleri bu kadar kötü ? bide bayan modelleri daha şık yapmışlar :mrgreen:
pantolon olarak korumalıklı deri pantolonlarda dizlik haricinde kase içinde korumalık oluyomu acaba içinde çünkü en ufak bi düşmede bile en çok hasar alacak bölge kase olur
bayadır bütün motosiklet ekipmanı satan siteleri dolaşıyorum bazı ceketlerde dirseğinde omuz başlarında sırtında plastik parçalar olduğu belli oluyo yani korumalıkları onların daha iyi gibi gözüküyo
ama bazı ceketlerse normal montlardan farkı yok tekstil yaa deri farketmiyo resimde gözüktüğü kadarıyla dümdüz normal deri ceket yada tekstil ceket bunların korumalar neresinde :queen: mesela şu ceket oldukca uygun ama normal bi mağazadan alınacak ceketden bi farkı oldugunu sanmıyorum
http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_naoki_team_ceket-978-72-41.html
birde deri ceket koruma olarak daha iyi sanırım ama fiyat olarak biraz daha yüksek bide derilerde buruşma parçalanma oluyodur ama tekstilin öyle bi olayı yok doğrumu?
o kadar ceket baktım bir tane modelini beğendiğim işte bu güzelmiş dediğim yok kadar az yada 900tl gibi rakamlarda neden hesaplı modellerin kesimleri bu kadar kötü ? bide bayan modelleri daha şık yapmışlar :mrgreen:
pantolon olarak korumalıklı deri pantolonlarda dizlik haricinde kase içinde korumalık oluyomu acaba içinde çünkü en ufak bi düşmede bile en çok hasar alacak bölge kase olur