Korumaların Faydaları Part II

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muzaffer abi geçmiş olsun.

Skulum adminastaratörüm, Allah sizleri saklasın, teşekkür ederim:cat:

Abi bu sözün beni çok etkiledi... :pale:
Benim hemen gidip tulumuna tavla oynamam şart:queen::queen::queen::queen::queen:

Pınarcığım, Tulum şahane olur, helede tavladan beleş gelirse dadından yinmez yaavv:mrgreen:

Tulumlar sana feda olsun Pınar abla :queen:

Ahanda bir gönüllü arkadaş çıkmış Pınarr a tulumu hediye edecek:mrgreen:

muzaffer abi cok geçmiş olsun....walla yagmurlu hava ve motosiklet...bunların yanına 3. olmam herhalde...3 ü bi arada cok tehlikeli olur...en iyisi tatlı su motorcusu olmam ama susuz ortamlarda .....

Cartman arkadaş, dediğin gibi, ıslak mevsimlerde risk çok fazlalaşıyor. Bu trafik yüzünden mecbur motor kullanıyorum. Ben de tatlı su motorcusuyum aslında, yağmır yağarkene insanın yüzüne çok tatlı vuruyor tatlı su, bir de bazen ağzıma geliyor, tatlı tatlı susuzluk da gideriyor:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Çok geçmiş olsun muzaffer abi ya...Çok üzüldüm düşmene ama sana bişe olmamasına da çok sevindim..Valla hiç eksiksiz binmeye çalışıyorum motora.Tek eksiğim kaldı o da pantalon.Onu da yarın hallediyorum.Hiç eksiğim kalmıyor.Belki bir eldiven alırım o kadar kışlık bir eldivene ihtiyacım var doğrusu...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Çok geçmiş olsun muzaffer abi ya...Çok üzüldüm düşmene ama sana bişe olmamasına da çok sevindim..Valla hiç eksiksiz binmeye çalışıyorum motora.Tek eksiğim kaldı o da pantalon.Onu da yarın hallediyorum.Hiç eksiğim kalmıyor.Belki bir eldiven alırım o kadar kışlık bir eldivene ihtiyacım var doğrusu...

Ultra kardeşim, sen nerelerdesin yaavv:) Kayboldun gittin, nerede ne zaman, sen seç:p eldiven demişin, en önemli ekipman bence:cat: Deri almanı şiddetle tavsiye ederim, bu düşüşümde deri eldiven bile paralandı:pale: Ne zaman geliyon buralara, daha bissürü denizcilik konuşacağız len:):)
Teşekkür ederim abim:cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ultra kardeşim, sen nerelerdesin yaavv:) Kayboldun gittin, nerede ne zaman, sen seç:p eldiven demişin, en önemli ekipman bence:cat: Deri almanı şiddetle tavsiye ederim, bu düşüşümde deri eldiven bile paralandı:pale: Ne zaman geliyon buralara, daha bissürü denizcilik konuşacağız len:):)
Teşekkür ederim abim:cat:

Ya kaybolma deil abi ya...Dersane falan derkene koptum hayattan bir kez geldim işte arkadasımın motorunu teslim etmeye bi gecelik oldu apartopar geri döndüm...valla şöle öss'yi bir atlatsam zaten başka bişe istemiyorum..Sora gelsin yollar gitsin yollar.Tr turu atacağım yahu.Sıkıldım...Daha çok konuşacağız allahın izniyle :)

Eldivenim var fakat ben biraz daha iyi bişeler olsun istiyorum en önemli varlığım o benim...dediğim gibi tek eksiğim pantalon dizlik kullanmıyorum çünkü grenajları birazıcık mahfediyor kıyamıyorum.Pantalon alacağım bakalım yarın kısmetse.Bugün çizmelerimi aldım.En korumalısından race çizmesi aldım.Şimdi düşünüyorum napicam ben bu çizmeler ile die :) Hep motor üstünde deilim ki yolda yürünmüyor bunlarla.Yedek ayakkabı taşımak gerekecek sanırım...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ya kaybolma deil abi ya...Dersane falan derkene koptum hayattan bir kez geldim işte arkadasımın motorunu teslim etmeye bi gecelik oldu apartopar geri döndüm...valla şöle öss'yi bir atlatsam zaten başka bişe istemiyorum..Sora gelsin yollar gitsin yollar.Tr turu atacağım yahu.Sıkıldım...Daha çok konuşacağız allahın izniyle :)

Eldivenim var fakat ben biraz daha iyi bişeler olsun istiyorum en önemli varlığım o benim...dediğim gibi tek eksiğim pantalon dizlik kullanmıyorum çünkü grenajları birazıcık mahfediyor kıyamıyorum.Pantalon alacağım bakalım yarın kısmetse.Bugün çizmelerimi aldım.En korumalısından race çizmesi aldım.Şimdi düşünüyorum napicam ben bu çizmeler ile die :) Hep motor üstünde deilim ki yolda yürünmüyor bunlarla.Yedek ayakkabı taşımak gerekecek sanırım...

Hehehe, ben çok önemli bir sözleşmenin imzalanmasına dizliklerimi üzerimde unutarak girmiştim, sonra kokteyl verilirken farkına varmıştım! Daha doğrusu, Karamehmet Grubunun genel müdürü, '' Muzaffer bey, bunlar şeye benziyor ama sanırım yanılıyorum, dizlerinizdeki sorun nedir geçmiş olsun...'' dediydi::utangac:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Allah bununla geçmiş eylesin abi. Ya kaza sonrası insanın psikoloji nasıl olur iyi bilirim abi. Allahtan arkadaki araçlar farkedip durmayı akıl edebilmişler. Yoksa Allah korusun daha kötü şeylerde olabilirdi.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Muzaffer abi, geçmiş olsun..:rendeer:
Tamam filmlerin sürükleyici oluyor, ders veriyor:p da en iyi filmlerin bile serileri sıkıcı olabiliyor:). İki bölüm yeter, sen de ikinci bölümde bir nokta koy artık:).
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muzaffer abi, geçmiş olsun..:rendeer:
Tamam filmlerin sürükleyici oluyor, ders veriyor:p da en iyi filmlerin bile serileri sıkıcı olabiliyor:). İki bölüm yeter, sen de ikinci bölümde bir nokta koy artık:).

Sağolasın Olcan Moderatörüm:cat: işallah devamı yazılmamıştır:) ağrılarım geçene kadar biraz ara vereceğim zaten, acaba ciddi bir temel hatam mı var diye de düşünüyorum:) Kaza işte adı üzerinde.
Herkes çok dikkat etsin arkadaşlar, bu mevsim motor kullanmak gerçekten önem verilmesi gereken tedbirler istiyor. En önemlisi evden-işten çıkarken planınızı yapınız. Bu planda muhakkak: Hız asla yok, yol boş bile olsa gazlamak yok, çamur olabilir, kaygan zeminler başladı, özellikle sabahları havanın ayazı, asfaltın suyunu donma seviyesine indiriyor ve buz olmasa bile balçık kıvamına gelmiş bir su tabakası oluşuyor. Frenlemelerde dikkat edilmeli, hatta planlama yaparken fazla bir frenaj gerektirmeyecek sakinlik ile kullanmaya niyetlenmeli. Çok daha sabırlı olunmalı, dikkat bi,r an olsun bir başka şeye yönlendirilmemeli. Hatta arka cebinize koyduğunuz cep telefonunun kıpraşması bile ciddi bir dikkat dağıtıcısıdır. Kısaca baştan ne yapacağınıza şartlanın ve selametle varacağınız yere kadar bu plana sadık kalın. Benim tavsiyelerim bunlar. Keşke bu tavsiyelere ben de uysa imişim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst