- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
- Konu Yazar
- #61
Muzaffer abi geçmiş olsun.
Skulum adminastaratörüm, Allah sizleri saklasın, teşekkür ederim:cat:
Abi bu sözün beni çok etkiledi...ale:
Benim hemen gidip tulumuna tavla oynamam şart:queen::queen::queen::queen::queen:
Pınarcığım, Tulum şahane olur, helede tavladan beleş gelirse dadından yinmez yaavv:mrgreen:
Tulumlar sana feda olsun Pınar abla :queen:
Ahanda bir gönüllü arkadaş çıkmış Pınarr a tulumu hediye edecek:mrgreen:
muzaffer abi cok geçmiş olsun....walla yagmurlu hava ve motosiklet...bunların yanına 3. olmam herhalde...3 ü bi arada cok tehlikeli olur...en iyisi tatlı su motorcusu olmam ama susuz ortamlarda .....
Cartman arkadaş, dediğin gibi, ıslak mevsimlerde risk çok fazlalaşıyor. Bu trafik yüzünden mecbur motor kullanıyorum. Ben de tatlı su motorcusuyum aslında, yağmır yağarkene insanın yüzüne çok tatlı vuruyor tatlı su, bir de bazen ağzıma geliyor, tatlı tatlı susuzluk da gideriyor:queen:
Son düzenleme: