Koruma sayesinde basit atlatilan bir kaza...

Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
Bu durumlarda ne yapmak gerekir tam bilemiyorum ama, ben dedim otur 5 dakika su iç dinlen kendine gel, adam 190 boyunda ve yapılı ama dizleri titriyor farkında değil belki de ilk kazası idi. Arkadaşlar bu tip durumlarda benim tavsiyem 5-10 dakika durup dinlenmeniz konsantrasyon sürüş tekniği falan bitiyor. zorla kapa motoru su alalım dinlen diyorum adam yok benim ev yakın şuradan 100m falan diyor ve bacak titremesi ile beni dinlemeden yola çıktı tekrar ona da geçmiş olsun bağdat caddesinde motorculara rezil oldum diye mi düşündü bilmem ama bu durumlarda sağlık daha önemli. Dikkatli olun kazasız sürüşler

Bu kaza yapınca/düşünce utanma durumu bende de var ve sanırım oldukça yaygın. Tabii benimki Bağdat Caddesi motorcularına rezil olmak değil :) O an insan hemen oradan uzaklaşmak istiyor. Son düştüğümde ayağa kalkar kalkmaz motoru yan sehpaya alıp, kilitleyip uzaklaştım. 200 metre ilerledim, kazayı görmemiş insanlar mıntıkasına geldiğimde sağıma soluma baktım, oturdum, su içtim vs.. yarım saat sonra sakinleşmiş bir halde gidip motoru aldım. Bu tecrübemi/keşfimi (hemen uzaklaşmak istiyorsun ama bu motorla olmak zorunda değil keşfini kastediyorum) işine yarayan olurr düşüncesiyle paylaşmak istedim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İHTİYAR...CERRAHI...OZKANSAVA ...abiler haklısınız...ama haklı olmanız benim aptal biri olduğum gerçeğini değiştirmiyor...bende bir anımı paylaşayım o zaman...belkide itiraf ambiansı...geçenlerde evime kestirmeden gireyim dedim çok dik bir rampayı çıktım tam tepede ineceğim yeri kilit taşlarıyla döşeyen işçiler gördüm...ve nasıl yaptım bilmiyorum o kilit taşı yapılan dik aşağı rampadan hızımı bi almışım farkında değilim...Allah dedim kalbim sallandı bir an...frene dokunsam bittim kayıp düşücem...altta bermuda şort terlik...kafada kask yok...aynı yerde aynı rampadan aşağı 2 ay önce elimde büyümüş bir çocuk bisikletiyle inerken duramayıp arabanın altında kaldı yavrucak...komşumuzun oğlu...öldü


aynı yer...ve her yer kum serpilmiş...aşağıda vızır vızır arabalar...çok hareketli...noldu dersiniz...70-80 le indim frensiz...önüme ne yaya çıktı ne araba...yani işte bu kadar basit...yine kılpayı kurtuldum diye sevineyimmi...bir tarafımı kırıp evimdemi oturaydım belkide sakat kalıp...yoksa ardımdan bir topik açıp ipneydi ama severdik metehandrosu mu derdiniz...:pbuyur burdan yak...vallahide Puraki77 abimizde şahit...gece yanına gittim 01.de o olaydan sonra ben Held montu kuzu kuzu giydim...ha bana bişey olursada hakkınızı helal edin...kalbini kırdıklarım olmuştur..trafikde çok ters hareketlerim var...beni yolun durumu çok tahrik eder...boşsa basarım aralara girerim vs...yani mobiletten gelme adamlar hep böyle benim gibi maynak tiplerdir...heryere dalarlar...kafayı kırmadığım sürece aklım başa gelmez derim ben...Allah kızıma bağışlasın...bi kaza daha yapsam bi daha motora pinmem...tabi yaşarsam...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
İHTİYAR...CERRAHI...OZKANSAVA ...abiler haklısınız...ama haklı olmanız benim aptal biri olduğum gerçeğini değiştirmiyor...bende bir anımı paylaşayım o zaman...belkide itiraf ambiansı...geçenlerde evime kestirmeden gireyim dedim çok dik bir rampayı çıktım tam tepede ineceğim yeri kilit taşlarıyla döşeyen işçiler gördüm...ve nasıl yaptım bilmiyorum o kilit taşı yapılan dik aşağı rampadan hızımı bi almışım farkında değilim...Allah dedim kalbim sallandı bir an...frene dokunsam bittim kayıp düşücem...altta bermuda şort terlik...kafada kask yok...aynı yerde aynı rampadan aşağı 2 ay önce elimde büyümüş bir çocuk bisikletiyle inerken duramayıp arabanın altında kaldı yavrucak...komşumuzun oğlu...öldü


aynı yer...ve her yer kum serpilmiş...aşağıda vızır vızır arabalar...çok hareketli...noldu dersiniz...70-80 le indim frensiz...önüme ne yaya çıktı ne araba...yani işte bu kadar basit...yine kılpayı kurtuldum diye sevineyimmi...bir tarafımı kırıp evimdemi oturaydım belkide sakat kalıp...yoksa ardımdan bir topik açıp ipneydi ama severdik metehandrosu mu derdiniz...:pbuyur burdan yak...vallahide Puraki77 abimizde şahit...gece yanına gittim 01.de o olaydan sonra ben Held montu kuzu kuzu giydim...ha bana bişey olursada hakkınızı helal edin...kalbini kırdıklarım olmuştur..trafikde çok ters hareketlerim var...beni yolun durumu çok tahrik eder...boşsa basarım aralara girerim vs...yani mobiletten gelme adamlar hep böyle benim gibi maynak tiplerdir...heryere dalarlar...kafayı kırmadığım sürece aklım başa gelmez derim ben...Allah kızıma bağışlasın...bi kaza daha yapsam bi daha motora pinmem...tabi yaşarsam...


Estagfurullah Aptallık ne kelime. Sen benim 2 dk ayak üstüde olsa sohbet ederek kalbini ve gonlunu tanıdıgım bir o kadarda içinin güzelliklerinin kokusunu aldıgım ender insanlardansın. Sen bu forumun maskotu, ortalıgı karıstıran adamı, yüzleri güldüren mete_han'ı, Nazik, yumusak kalpli, güzel huylu bir arkadasım, dostum yarenimsin.
Abicim biz seni cok seviyoruz. Sen her zaman motora bin ve her zaman bu forumu senlendirmeye devam etmeni istiyoruz. Kaza yapıp motoru bırakmanı degil. Seni kaybettigimizde hayatımda cok degerli bir insanın boslugunu asla kimsenin dolduramayacagı bir hüznü olusturacaksın.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
İHTİYAR...CERRAHI...OZKANSAVA ...abiler haklısınız...ama haklı olmanız benim aptal biri olduğum gerçeğini değiştirmiyor...bende bir anımı paylaşayım o zaman...belkide itiraf ambiansı...geçenlerde evime kestirmeden gireyim dedim çok dik bir rampayı çıktım tam tepede ineceğim yeri kilit taşlarıyla döşeyen işçiler gördüm...ve nasıl yaptım bilmiyorum o kilit taşı yapılan dik aşağı rampadan hızımı bi almışım farkında değilim...Allah dedim kalbim sallandı bir an...frene dokunsam bittim kayıp düşücem...altta bermuda şort terlik...kafada kask yok...aynı yerde aynı rampadan aşağı 2 ay önce elimde büyümüş bir çocuk bisikletiyle inerken duramayıp arabanın altında kaldı yavrucak...komşumuzun oğlu...öldü


aynı yer...ve her yer kum serpilmiş...aşağıda vızır vızır arabalar...çok hareketli...noldu dersiniz...70-80 le indim frensiz...önüme ne yaya çıktı ne araba...yani işte bu kadar basit...yine kılpayı kurtuldum diye sevineyimmi...bir tarafımı kırıp evimdemi oturaydım belkide sakat kalıp...yoksa ardımdan bir topik açıp ipneydi ama severdik metehandrosu mu derdiniz...:pbuyur burdan yak...vallahide Puraki77 abimizde şahit...gece yanına gittim 01.de o olaydan sonra ben Held montu kuzu kuzu giydim...ha bana bişey olursada hakkınızı helal edin...kalbini kırdıklarım olmuştur..trafikde çok ters hareketlerim var...beni yolun durumu çok tahrik eder...boşsa basarım aralara girerim vs...yani mobiletten gelme adamlar hep böyle benim gibi maynak tiplerdir...heryere dalarlar...kafayı kırmadığım sürece aklım başa gelmez derim ben...Allah kızıma bağışlasın...bi kaza daha yapsam bi daha motora pinmem...tabi yaşarsam...


Bak ne güzel diyorsun anlatıyorsun kendini peki neden kendini kontrol edemiyorsun? Başına birşey geldikten sonra konuşan da üzülen de ders veren de çok olur. İyisi mi sen kendini kontrol et otokontrol ya da motokontrol yap kendini :):p

Bir dahaki sefere de motokontrol yapamazsan kendini bu sefer batırırım seni haberin olsun :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Estagfurullah Aptallık ne kelime. Sen benim 2 dk ayak üstüde olsa sohbet ederek kalbini ve gonlunu tanıdıgım bir o kadarda içinin güzelliklerinin kokusunu aldıgım ender insanlardansın. Sen bu forumun maskotu, ortalıgı karıstıran adamı, yüzleri güldüren mete_han'ı, Nazik, yumusak kalpli, güzel huylu bir arkadasım, dostum yarenimsin.
Abicim biz seni cok seviyoruz. Sen her zaman motora bin ve her zaman bu forumu senlendirmeye devam etmeni istiyoruz. Kaza yapıp motoru bırakmanı degil. Seni kaybettigimizde hayatımda cok degerli bir insanın boslugunu asla kimsenin dolduramayacagı bir hüznü olusturacaksın.

kanka sağol be şımartıyon beni inan...bana bişey olursa zaten boşluğumu alp_tunay doldursun...vasiyetimdir...cenzame kortej şeklinde gelin...kornaya basıpda ruhumu rahatsız etmeyin he...:pben sizi izliyor olacağım...düşünsene sitede dolaşıyorum klavyelerde ekranlarda çıkıyorum falan...hani olur ya...Mete Han'ın laneti ambiansı...sevmediğim üyelere kabuslar yaşatıyorum falan...:queen:


ya Cerrahı abi Allah hayırlı ölümler versin abi be...motordan öldü denmesin arkamdan...ben ölmekten değilde yaşamaya dayanamayacağım acılar çekmekten korkuyorum...bu sınavdan çakarım baba...inşallah isyankar bir kul olmam...acıyı veren Allah sabrıda verir...derler...


bende seni severim lan Cerro...:wiinkk::rendeer:sağlam çocuksun vesselam...edelelrinde pek guvvatlı...:pkankalarınında hastasıyım...tencere teflon hepsini öperim...


Mete Hanı nasıll bilirdinizzzz...iyii pilirdikkk....e gömünn o zaman ipnayi...:queen:

Bak ne güzel diyorsun anlatıyorsun kendini peki neden kendini kontrol edemiyorsun? Başına birşey geldikten sonra konuşan da üzülen de ders veren de çok olur. İyisi mi sen kendini kontrol et otokontrol ya da motokontrol yap kendini :):p

Bir dahaki sefere de motokontrol yapamazsan kendini bu sefer batırırım seni haberin olsun :queen:

tamam apii...:)


özür dilerimm apii...:)


bi isteğinn varmıı apii...:)


çaymıı apii...:p


açıkmıı olsunnn...:p


peki apii...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
İHTİYAR...CERRAHI...OZKANSAVA ...abiler haklısınız...ama haklı olmanız benim aptal biri olduğum gerçeğini değiştirmiyor...bende bir anımı paylaşayım o zaman...belkide itiraf ambiansı...geçenlerde evime kestirmeden gireyim dedim çok dik bir rampayı çıktım tam tepede ineceğim yeri kilit taşlarıyla döşeyen işçiler gördüm...ve nasıl yaptım bilmiyorum o kilit taşı yapılan dik aşağı rampadan hızımı bi almışım farkında değilim...Allah dedim kalbim sallandı bir an...frene dokunsam bittim kayıp düşücem...altta bermuda şort terlik...kafada kask yok...aynı yerde aynı rampadan aşağı 2 ay önce elimde büyümüş bir çocuk bisikletiyle inerken duramayıp arabanın altında kaldı yavrucak...komşumuzun oğlu...öldü


aynı yer...ve her yer kum serpilmiş...aşağıda vızır vızır arabalar...çok hareketli...noldu dersiniz...70-80 le indim frensiz...önüme ne yaya çıktı ne araba...yani işte bu kadar basit...yine kılpayı kurtuldum diye sevineyimmi...bir tarafımı kırıp evimdemi oturaydım belkide sakat kalıp...yoksa ardımdan bir topik açıp ipneydi ama severdik metehandrosu mu derdiniz...:pbuyur burdan yak...vallahide Puraki77 abimizde şahit...gece yanına gittim 01.de o olaydan sonra ben Held montu kuzu kuzu giydim...ha bana bişey olursada hakkınızı helal edin...kalbini kırdıklarım olmuştur..trafikde çok ters hareketlerim var...beni yolun durumu çok tahrik eder...boşsa basarım aralara girerim vs...yani mobiletten gelme adamlar hep böyle benim gibi maynak tiplerdir...heryere dalarlar...kafayı kırmadığım sürece aklım başa gelmez derim ben...Allah kızıma bağışlasın...bi kaza daha yapsam bi daha motora pinmem...tabi yaşarsam...

arkadaşlar ben ne dediysem ne yaptıysam değiştiredim bu minik kardeşimi...hatta trafikteki dengesiz hareketlerinden vazgeçmesi için bir daha senle yola çıkmam falan diye tehditler savursamda iyiliğini düşünüp belki full koruma giyer diye farketmedi...yani bir kulağından giriyor diğerinden çıkıyor...o kadar uğraştım ama değiştiremedim kendisini...hala yer yer sert çıkarım ama fayda etmiyor...o yüzden kendi haline bıraktım artıkın...:pale: belki sizin söyledikleriniz bişey ifade eder ve birtakım düşünceleri değişirde kendi adına güzel bişeyler yapar kimbilir...:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gecmis olsun hocam.. mete_han abim, sevilen simalarin ba$indasin, Honda Basin Dani$manligi yolunda emin adimlarla ilerliyosun, dikkatli ol bence :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben bi yerden hatırlıyorum bu sözü ama nerden :mrgreen:

:psen gel kanka...hatta ilk toprağı sen at....:psağlam duat et ki sırattan geçerkene yüküm hafiflesin...:)

kankalar size doyum olmaz...ben yatar...topik sahabınada ayıp oldu...kusura bakmasın artık...selam sevgi saygı hoşgörü ve tüm güzel duygularla hayırlı geceler...:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gelicem, inatla gelicem.. Tobe tobee.. ALLAH uzun omurler versin abi, guzel kizina bagislasin seni :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst