İHTİYAR...CERRAHI...OZKANSAVA ...abiler haklısınız...ama haklı olmanız benim aptal biri olduğum gerçeğini değiştirmiyor...bende bir anımı paylaşayım o zaman...belkide itiraf ambiansı...geçenlerde evime kestirmeden gireyim dedim çok dik bir rampayı çıktım tam tepede ineceğim yeri kilit taşlarıyla döşeyen işçiler gördüm...ve nasıl yaptım bilmiyorum o kilit taşı yapılan dik aşağı rampadan hızımı bi almışım farkında değilim...Allah dedim kalbim sallandı bir an...frene dokunsam bittim kayıp düşücem...altta bermuda şort terlik...kafada kask yok...aynı yerde aynı rampadan aşağı 2 ay önce elimde büyümüş bir çocuk bisikletiyle inerken duramayıp arabanın altında kaldı yavrucak...komşumuzun oğlu...öldü
aynı yer...ve her yer kum serpilmiş...aşağıda vızır vızır arabalar...çok hareketli...noldu dersiniz...70-80 le indim frensiz...önüme ne yaya çıktı ne araba...yani işte bu kadar basit...yine kılpayı kurtuldum diye sevineyimmi...bir tarafımı kırıp evimdemi oturaydım belkide sakat kalıp...yoksa ardımdan bir topik açıp ipneydi ama severdik metehandrosu mu derdiniz...

buyur burdan yak...vallahide Puraki77 abimizde şahit...gece yanına gittim 01.de o olaydan sonra ben Held montu kuzu kuzu giydim...ha bana bişey olursada hakkınızı helal edin...kalbini kırdıklarım olmuştur..trafikde çok ters hareketlerim var...beni yolun durumu çok tahrik eder...boşsa basarım aralara girerim vs...yani mobiletten gelme adamlar hep böyle benim gibi maynak tiplerdir...heryere dalarlar...kafayı kırmadığım sürece aklım başa gelmez derim ben...Allah kızıma bağışlasın...bi kaza daha yapsam bi daha motora pinmem...tabi yaşarsam...