Korna benım ıcın hayat sizin için oyle mi

Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
sevgili egzozu bangır bangır bağıran kardeşlerim, abilerim bizim böğüren bi egzozumuz olmadığı için kornaya yükleniyoruz kusura bakmayın :thumright

böğüren bir egzoz sanayide sadece ve sadece 79.90'dan başlayan fiyatlarla.sizleride küçük sanayi sitelerimize bekliyoruz :thumleft:
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
çok sık kullanmıyorum genelde arabalardan uzak kullanıyorum yan yana aynı hizada hiç gitmem arabalarla. ya geçer giderim ya gerilerinde dururum. artık egzozum da apaçi egzozu oldu artık ara gazı vermek daha güzel oluyor sürücü kapısının orada :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst