- Katılım
- 23 Haz 2013
- Mesajlar
- 155
- Konu Yazar
- #1
Bu aaraba suruculerı hıc dınlemeden pat dıye atlayaverıyorlar onume gorduklerı halde.Benimde elim kornadan bir an olsun ayrılmıyor kfur edercesine basıyorum korkup irkilip cıkmakdan vaz gecıyorlar yada onume atlıyorlar basınca gerı cekılıyorlar kornam calısmasa emınım en gec 2 gun ıcınde kaza yapıcam sızlerde durum nedır korna bagımlısımısınız benı m gıbı