Korkunç Gerçekler

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık zahmet etmişsin,çok yararlı bir çalışma...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
90
değerli arkadaşlarım şunu asla unutmayalım trafiğe taşıtla çıkan (otomaobil-otobüs-kamyon-motor vs...) bir sürücü hayatının %50'sini unutacak bence. Çünkü trafikte ne kadar dikkatte etsen duyarlıda olsan kaza yapma riskin çok fazla bu her araç için geçerli. yinede bu bilgiler için eline sağlık ama burası Türkiye. Bir kere herkesin dilinde motorsiklet tehlikeli bir araç bu akla kimse engel olamaz.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
motosiklet kazalarında ölenlerin çoğu kask takmayan kişiler.O hızda en küçük bir düşme bile beyin kanamasına yol açar.herkes kaskını takarsa bu oran daha da düşecektir.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Çok güzel bir çalışma.Ama 100 otobüs kazasında 1 kişi ölürken 100 motosiklet kazasında 1 sürücü ölüyor demişsin.Yani artçı ve yayalar hariç.Onun için hala motosiklet daha tehlikeli görünüyo araştırmaya göre.Herkes full koruma giyinse sonuç çok farklı olurdu ama.:cat:

dikkat etmemişsin dikkatsizlik kaza nedenleri başında gelir

artçı ve yolcu dahil 92 kişi yazıyor
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
paylaşım için teşekkürler.. geçekten Korkunç.. okudukça canım sıkıldı dogrusu
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
HarbiTurk arkadaş,
Resmi veriler bile motosikletin gerçekten tehlikeli olabileceğini gösteriyor muu:silent: Bilimden öte yol yok, derlemene teşekkürlerimi sunarım, devam edersen takipteyim:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
İşin üzücü tarafı geyik başlıklar herkesin ilgisini çekerken ne hikmetse herkesin işine yarayacak başlıklar ilgi çekmiyor

Çokmu boş bi milletiz ki boş şeylere pirim yaptırıyoruz.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
motosiklet kazalarında ölenlerin çoğu kask takmayan kişiler.O hızda en küçük bir düşme bile beyin kanamasına yol açar.herkes kaskını takarsa bu oran daha da düşecektir.

Çoğu kask takmayan doğru ama daha birinci vitesteyken bile diğer areaçların hatalarından kaynaklanan, sorumsuz davranılardan dolayı da bir o kadar çok varki malesef:(

paylaşımın için teşekkürler harbiturk.....:rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Çoğu kask takmayan doğru ama daha birinci vitesteyken bile diğer areaçların hatalarından kaynaklanan, sorumsuz davranılardan dolayı da bir o kadar çok varki malesef:(

paylaşımın için teşekkürler harbiturk.....:rendeer:
haklısın yine de çoğu zaman motosiklet sürücüleri hatasız ama sen hatasız olsan bile kask takmıyorsan olan sana oluyor.İnsanlar hayatlarını korumaktan neden bu kadar kaçar anlamam:pr:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
araştırma güsel tebrikler kafa yormuşsun emek vermişsin.
kim ne derse desin motosiklet tutkudur ama otobüs toplu taşıma aracıdır kimse tutku olduğu için binmez otobüse :p biz tutkumuzun peşinden gidenleriz allah bizi korusun
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
HarbiTurk arkadaşımın derlediği çalışma çok çarpıcı gerçekten. Teşekkür ederiz. İstatistiklerin yorumlanması önemlidir. Politikacıların veya reklam şirketlerinin yaptığı gibi sayıları manipule ederek, verileri kullanıp son kullanıcıya sizin tercihleriniz yönünde fikir edinmesi için etki yapıyor olabilirsiniz. Bu verileri okuyan arkadaşlara da tavsiyem doğru yorumlamalara ulaşmaya çalışmalarıdır.

Bu arada pratik bir gözlemimi aktarmalıyım. Bugüne kadar (13 yıldır) beyin ameliyatı yapmak zorunda kaldığım motosiklet kazazedelerinin hemen tamamı kask kullanmayanlardan oluşmaktadır. Nokta...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
abı ne kadar uğrassanızda anlamayan anlamaz..... eger almıcaksa almaz....
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
tehlike heryerde vardır ama iki teker olunca milletimiz önyargılı yaklaşıyor işte motosiklette kaportanın sürücü olması hesabı...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
paylaştığınız için tşk.tahmin yürütmek kolaydır.siz zoru yapmışsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst