Kör noktası ölüm noktası olmasın !!!

Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
merhaba arkadaşlar,bu konuya dikkat çekmek istedim o yüzden yeni konu olarak açtım.motorsiklet kullanan çoğu arkadaşın (trafikte gördügüm kadarıyla) bir noktada eksiklikleri olduğunu düşünüyorum.aracımda seyir halindeyken sagımdan solumdan vın vın geçen motor sürücülerinin bu yüzden hem araç sürücüsüne hem kendisine zor anlar yaşattıgını gördüm yaşadım.aslında çözüm basit.bir aracın yanından geçer mutlak suretle sizi farketmeleri için kornanızı kullanın.araçların aynalarındaki kör noktalar motor sürücüleri için ölüm noktası gibi birşey oluyor tabiri caizse.kısa sürelik scooter maceralarımda ve arac kullanırken dikkkat ettigim kadarıyla motorlar genelde küçük araç oldugu için fark edilmiyor.bende araç kullanırken fark edemiyorum çogu zaman.o yüzden bir aracın yanından geçerken kornanızı kullanarak ' Ben geliyorum beni gör ani manevra yapma beni aşşagı indirme gelmim yanına :cherry: ' gibisinden mesajlar verin ki araç sürücüsü dikkat etsin ne siz nede diger sürücü birbirine dua etmesin :cherry:
lütfen bu hususta dikkatli olun,hepinizi öpüyorum canı gönülden :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motosikletimin sesli olmasını bu yüzden seviyorum.

Herhangi bir aracı sollamaya başladığımda sürücü mutlaka sesi duyuyor ve aynada beni aramaya falan başlıyor. Sürücü ile aynasında gözgöze gelmek hoşuma gidiyor. Bu durum emniyetim bakımından iyi oluyor.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
doğru söze ne denir korna arabalarda faydalı olduğu gibi yayalardada kesinlikle faydalı :cat:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
valla yalan degıl bende araba kullanırken bazen fark edemıyorum motorları bazen araba suruculerıde haklı oldugu durumlar oluyo gercı cok ıyı kontrol edılmelı ama genede gozden bazen motosikletler kacıyor
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
Yeni Nesil Olarak bunlara dikkat etmeye çalışacağız gözünüz arkada kalmasın :))
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
20
merhaba arkadaşlar,bu konuya dikkat çekmek istedim o yüzden yeni konu olarak açtım.motorsiklet kullanan çoğu arkadaşın (trafikte gördügüm kadarıyla) bir noktada eksiklikleri olduğunu düşünüyorum.aracımda seyir halindeyken sagımdan solumdan vın vın geçen motor sürücülerinin bu yüzden hem araç sürücüsüne hem kendisine zor anlar yaşattıgını gördüm yaşadım.aslında çözüm basit.bir aracın yanından geçer mutlak suretle sizi farketmeleri için kornanızı kullanın.araçların aynalarındaki kör noktalar motor sürücüleri için ölüm noktası gibi birşey oluyor tabiri caizse.kısa sürelik scooter maceralarımda ve arac kullanırken dikkkat ettigim kadarıyla motorlar genelde küçük araç oldugu için fark edilmiyor.bende araç kullanırken fark edemiyorum çogu zaman.o yüzden bir aracın yanından geçerken kornanızı kullanarak ' Ben geliyorum beni gör ani manevra yapma beni aşşagı indirme gelmim yanına :cherry: ' gibisinden mesajlar verin ki araç sürücüsü dikkat etsin ne siz nede diger sürücü birbirine dua etmesin :cherry:
lütfen bu hususta dikkatli olun,hepinizi öpüyorum canı gönülden :cherry:

arkadaşımıza anlamlı uyarısı için teşekkür ederim..
 
Katılım
7 Eki 2010
Mesajlar
1
iyi bir motor kullanıcısı araba kullanırken manevra esnasında fren vs konularda daha dikkatli olduğu tespit edilmiştir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst