- Katılım
- 2 Eyl 2010
- Mesajlar
- 436
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar,bu konuya dikkat çekmek istedim o yüzden yeni konu olarak açtım.motorsiklet kullanan çoğu arkadaşın (trafikte gördügüm kadarıyla) bir noktada eksiklikleri olduğunu düşünüyorum.aracımda seyir halindeyken sagımdan solumdan vın vın geçen motor sürücülerinin bu yüzden hem araç sürücüsüne hem kendisine zor anlar yaşattıgını gördüm yaşadım.aslında çözüm basit.bir aracın yanından geçer mutlak suretle sizi farketmeleri için kornanızı kullanın.araçların aynalarındaki kör noktalar motor sürücüleri için ölüm noktası gibi birşey oluyor tabiri caizse.kısa sürelik scooter maceralarımda ve arac kullanırken dikkkat ettigim kadarıyla motorlar genelde küçük araç oldugu için fark edilmiyor.bende araç kullanırken fark edemiyorum çogu zaman.o yüzden bir aracın yanından geçerken kornanızı kullanarak ' Ben geliyorum beni gör ani manevra yapma beni aşşagı indirme gelmim yanına :cherry: ' gibisinden mesajlar verin ki araç sürücüsü dikkat etsin ne siz nede diger sürücü birbirine dua etmesin :cherry:
lütfen bu hususta dikkatli olun,hepinizi öpüyorum canı gönülden :cherry:
lütfen bu hususta dikkatli olun,hepinizi öpüyorum canı gönülden :cherry: