Köprü ve Otoyol Geçiş Ücretlerine Zam Geldi

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) 15 Temmuz Şehitler ve Fatih Sultan Mehmet Köprüleri yeni geçiş ücreti tarifelerini yayımladı.

KGM'nin internet sitesinde yer alan bilgilere göre bu köprülerde, yapılan yüzde 26'lık zamla otomobillerin geçiş ücreti 10.5 liradan 13.25 liraya yükseldi. Motosiklet geçiş ücreti ise yüzde 23.5 artışla 5.25 liraya yükseldi. Osmangazi Köprüsü geçiş ücreti ise 117.9 liradan 147.5 liraya yükseldi. Motosiklet geçiş ücreti 103 liraya yükseldi. Bunların yanında otoyol geçiş ücretlerine de zam geldi. İstanbul-İzmir Otoyolu'nda 2020'de 292 lira olan geçiş ücreti 367 liraya yükseldi. Bir diğer YİD projesi Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde ise ücret (sadece köprüden geçiş ücreti) 21.90 liradan 27.5 liraya çıktı. Motosikletlerdeyse 19,90 liraya çıktı.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Oh be ha şöyle rahatladık.

Sinir stres olmuştuk zamları beklemekten.

Ne de olsa alışmış kudurmuştan beterdir.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Köprü ve otoyollara yüzde 26 zam yapılıyorsa sevinmemiz lazım. Çalışan ve emekli vatandaşlarımız otoyol işleten yerli-yabancı şirket patronlarından daha değersiz mi? diyerekten maaşlara da yüzde 26 zam yaparlar.

Hadi gene iyiyiz. Neden sevinmiyorsunuz kardeşim :sunny:
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Anadolu yakası fsm köprüsünün dibinde oturuyorum. Avrupa yakası leventin arka caddesinde çaışıyorum. 15 dk sürüyor diye seviniyordum. Ya servis ya da otobüsle gitmek daha hesaplıya geliyor. Her gün 5,25 ten haftada 26,25 aylık 105 tl. Ne gereği var. :)
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Tepkisiz bir halka müstehak , seneye %50 yaparlar.
Boğaziçi köprüsü trafiğe 1973'te açılmış bu arada.
Vergi verin size yol,su,elektrik olarak döner diyorlar tekrar fahiş fiyatlar ödüyoruz.Deli Dumrul gelse ellerini öperdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst