Kopartan itiraflar :))

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
rico©, Erkek , 34 , İzmir 1 ay 29 gün önce gönderdi.

İşte benim kızım!
İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı. Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?' Onun tam aradığım kız olduğuna karar verdim.

angelus77, Erkek , 25 , İstanbul 1 ay 11 gün önce gönderdi.

Hacı Şakir
İstediğim sadece şu sıcak havalarda bir meşrubat içmekti be çingene teyzeciğim... Girdiğim bakkala girmek zorunda mıydın be çingene teyzeciğim? Hadi girdin ''abe bakkalcı ordan bir kalıp Hacı Şakir ver de ...... yıkayayım, gül gibi koksun'' demek zorunda mıydın? O meşrubatı burnumdan çıkartmak zorunda mıydın abe teyzeciğim?

salasinmar, Erkek , 31 , Yurtdışı 21 gün 19 saat önce gönderdi.

Anneler Kutsaldır
Bir alkış da birbirlerine ana avrat küfür eden iki kişinin arasına girip ikisine de birer tokat atan ve "Analar kutsaldır, analara küfür etmeyin, o. çocukları!!" diyen Karadenizli ağır abi hemşehrime lütfen.

mrtbl, Erkek , 20 , Tekirdağ 25 gün 15 saat önce gönderdi.

Nereye?
Sabah sabah durakta dolmuş beklediğimi gören ve pek muhabbetimiz olmamasına rağmen beni arabasına alan yan komşumuza bir teşekkür ediyorum. Yolda yanımızdan hızlıca geçen arabaya "Nereye gidiyosun ulan pezevenk?" diye bağırmasını kınıyorum. Ama üstüne alınıp "şehir merkezine abi" diye cevap veren kendime de büyük bir alkış istiyorum...


bendemiüyeolsam, Erkek , 31 , Gaziantep 1 ay 2 gün önce gönderdi.

6. His
6. His filmini izledin mi dedim. Hayır ama çok övdüler dedi. Bende filmin CD'si var, istersen vereyim izle, ben de çok beğendim dedim. Şimdi izlersem bir şey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem lazım önce dedi. Sustum. Gülmedim bile. Artık görüşmüyoruz.

cryangelll, Kadın , 29 , İstanbul 23 gün 17 saat önce gönderdi.

Öncelik
Evlenmeyi düşündüğü erkek arkadaşının ''benden önce biriyle oldun mu?'' sorusuna, ''buraya gelmeden önce mi?'' cevabını vererek evlilik umutlarını magmalara atan hatunun gerçek sarışın olduğunu söylememe bilmem gerek kaldı mı?

milah76, Erkek , 31 , Kırklareli 20 gün 19 saat önce gönderdi.

Çaylar demli olsun
Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum. Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: "Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz." Hala gülmekteyim.

11sefa, Erkek , 24 , Ankara 1 ay 25 gün önce gönderdi.

Maalesef Kaybettik
Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil servisine taşıyan, ancak yarım saat sonra doktorun "maalesef annenizi kaybettik" demesiyle annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine "ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!" deyip doktoru bir güzel döven komşularım var duyurulur...

sazansuzan, Kadın , 36 , İstanbul 15 gün 16 saat önce gönderdi.

Ramazan geldi
Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli beri, orucu bozulmasın diye bana ''kanka'' diyor ya...

zor_karar, Kadın , 34 , Kocaeli 14 gün 17 saat önce gönderdi.

Danger
Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki 'DANGER' yazısını görüp de "Allah'ın akıllısı, tanker yazacağına danger yazmış" diyen ve arkasından kahkahalarla gülen teyzemi nerelere göndersem acaba?

zübittin, Erkek , 19 , İstanbul 5 gün 16 saat önce gönderdi.

Çevir çevir
Bu zamana kadar hiçbir şeyi alkışlatamamıştım kısmet bugüneymiş. Lütfen o büyük alkışlarınız pilota "Uçağı kıbleye çevirin, namaz kılacağım" diyen gurbetçi vatandaşımıza gelsin. Haberi gördüğümde ben öyle yaptım da.

bendegeliyim, Erkek , 38 , Ankara 23 gün önce gönderdi.

Efendi Çocuk
Lütfen bir alkış da benim anneme zira kendisi geçen gün televizyonda zap yaparken, Aydın ve Fatih Ürek'i görünce, "Ben bunları çok severim, mankenlerle falan dedikoduları çıkmıyor, terbiyeli çocuklar" dedi.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
puuuhahahahaha:queen::queen::queen:

Paylaşım için tşk.:mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
"..Çaylar demli olsun
Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum. Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: "Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz." Hala gülmekteyim...."
..Yıldızlı alkışşşş.....:queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
"..Çaylar demli olsun
Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum. Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: "Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz." Hala gülmekteyim...."
..Yıldızlı alkışşşş.....:queen::queen:


aynen ya koptum ona ::koop::::koop::::koop::::koop::
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
rico©, Erkek , 34 , İzmir 1 ay 29 gün önce gönderdi.


Anneler Kutsaldır
Bir alkış da birbirlerine ana avrat küfür eden iki kişinin arasına girip ikisine de birer tokat atan ve "Analar kutsaldır, analara küfür etmeyin, o. çocukları!!" diyen Karadenizli ağır abi hemşehrime lütfen.

Ben bunda cidden yarıldım.Karadenizli abilerin böyle enteresan lafları cidden çok var:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
rico©, Erkek , 34 , İzmir 1 ay 29 gün önce gönderdi.

İşte benim kızım!
İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı. Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?' Onun tam aradığım kız olduğuna karar verdim.

darısı başıma:queen::queen:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Çevir çevir
Bu zamana kadar hiçbir şeyi alkışlatamamıştım kısmet bugüneymiş. Lütfen o büyük alkışlarınız pilota "Uçağı kıbleye çevirin, namaz kılacağım" diyen gurbetçi vatandaşımıza gelsin. Haberi gördüğümde ben öyle yaptım da.
bende buna bittim ya

:queen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
iso nerden buluyon bunları çok güzel şeyler.eline saglık.
Yurdumdan insan manzaraları.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Hacı Şakir
İstediğim sadece şu sıcak havalarda bir meşrubat içmekti be çingene teyzeciğim... Girdiğim bakkala girmek zorunda mıydın be çingene teyzeciğim? Hadi girdin ''abe bakkalcı ordan bir kalıp Hacı Şakir ver de ...... yıkayayım, gül gibi koksun'' demek zorunda mıydın? O meşrubatı burnumdan çıkartmak zorunda mıydın abe teyzeciğim?

salasinmar, Erkek , 31 , Yurtdışı 21 gün 19 saat önce gönderdi.

Anneler Kutsaldır
Bir alkış da birbirlerine ana avrat küfür eden iki kişinin arasına girip ikisine de birer tokat atan ve "Analar kutsaldır, analara küfür etmeyin, o. çocukları!!" diyen Karadenizli ağır abi hemşehrime lütfen.

:queen:::mrgreen: :queen:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
11sefa, Erkek , 24 , Ankara 1 ay 25 gün önce gönderdi.

Maalesef Kaybettik
Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil servisine taşıyan, ancak yarım saat sonra doktorun "maalesef annenizi kaybettik" demesiyle annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine "ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!" deyip doktoru bir güzel döven komşularım var duyurulur...
:queen:

mrtbl, Erkek , 20 , Tekirdağ 25 gün 15 saat önce gönderdi.

Nereye?
Sabah sabah durakta dolmuş beklediğimi gören ve pek muhabbetimiz olmamasına rağmen beni arabasına alan yan komşumuza bir teşekkür ediyorum. Yolda yanımızdan hızlıca geçen arabaya "Nereye gidiyosun ulan pezevenk?" diye bağırmasını kınıyorum. Ama üstüne alınıp "şehir merkezine abi" diye cevap veren kendime de büyük bir alkış istiyorum...
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çaylar demli olsun
Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum. Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: "Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz." Hala gülmekteyim.

:queen::queen:

Nereye?
Sabah sabah durakta dolmuş beklediğimi gören ve pek muhabbetimiz olmamasına rağmen beni arabasına alan yan komşumuza bir teşekkür ediyorum. Yolda yanımızdan hızlıca geçen arabaya "Nereye gidiyosun ulan pezevenk?" diye bağırmasını kınıyorum. Ama üstüne alınıp "şehir merkezine abi" diye cevap veren kendime de büyük bir alkış istiyorum...

:queen::queen:


Çevir çevir
Bu zamana kadar hiçbir şeyi alkışlatamamıştım kısmet bugüneymiş. Lütfen o büyük alkışlarınız pilota "Uçağı kıbleye çevirin, namaz kılacağım" diyen gurbetçi vatandaşımıza gelsin. Haberi gördüğümde ben öyle yaptım da.

:queen::queen:

süper ötesi yaa:cat:
hepsini ayakta alkışlıyorum :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
:queen::queen::queen::queen:

Paylaşımı yapan arkadaşa alkış.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Akşam akşam filmi kopardık iyimi :queen: 6.his'ede çok güldüm haaa. herif şoka girmiş gülmemiş bile ve artık görüşmüyormuş :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
milah76, Erkek , 31 , Kırklareli 20 gün 19 saat önce gönderdi.

Çaylar demli olsun
Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum. Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: "Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz." Hala gülmekteyim.
kirklarelili olduguma utanmayami baslasam ne yapsam :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst