Konya'da motosiklet kazası (2 ölü)

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Allah Rahmet Eylesinn Yakınlarına sevenlerıne ailesine sabir versin :pale:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Allah rahmet eylesin,yakınlarına sabırlar ihsan etsin.
Arkadaşlar demekki 80-90 dahi sırasında yüksek sürrat olabiliyor,lütfen biraz daha
dikkatli olalım,yürekler yanmasın:pale:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bu melete gece binmekte ayrı bir risk zaten

Kaza 18.00 civarında olmuş. Hızı da 90 km/h civarında.

Ayrıca çok önemli bir ayrıntı hayatını kaybeden abimiz motorunu 2 hafta önce almış :pale: Arkasındaki kişi de yeğeniymiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Aracin tekerinin altinda kalmis olabilirler mi? Asiri bir hiz yok gordugum kadariyla. Ikisinin de birden olmesi bana garip geldi.
Kaza ile ilgili keske daha fazla bilgimiz olsaydi.
Allah rahmet eylesin, sevenlerine sabir diliyorum!

Aman yanlis anlasilmasin, 80-90 km hizi kucumsedigimden degil, alistik 200-300km'ler ile kaza yapanlara. 2 olu oldugu icin merak ettim sadece, yani aracin altinda mi kaldilar yoksa carptilar mi diye. burada vurgu yapmak istedigim nokta kazanin sekli idi, yapilan hiz degil. Aman aman motosiklet tecrubesi olmayan birisiyim ve bahsi gecen hizi kucumsemek asla haddime degil.

Allah tekrar yakinlarina sabir versin diyorum.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Konyalı hemşehrilerime başsağlığı ;

merhum ve merhumeye Allahtan Rahmet diliyorum...

Dün haberlerde izledim çok üzüldüm...

Ne olur bu son olsun artık!!!

:salut:
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
2
canım abimmm bıraktın gittin bizleri boynu bükük

konyada ki motorsiklet kazasında vefat eden kuzenimdi arkadaşlar 90 la gitti diyenler yalan söylüyorki bu da tesbit edildi 60 la gidiyordu ama vade yetince hızlı daolsa yavaşada olsa ölünüyor çook zor arkadaşlar çok zor kamyon şoförüde aynı acı tatsında dikkatsiz yola çıkmak neymiş görsünnn....canım abim erken gittin be bir deyerinde rahat olduğunu ben bileyim o güzel yüzünü bende göreyim abim be...yerin cennet olsun sen oruçlu gittin şehitsindir inşaallah allahım günahlarınıa affetsin abimmm sevnin çokmuş be abim yollar taştı abimmm :salut::salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
konyada ki motorsiklet kazasında vefat eden kuzenimdi arkadaşlar 90 la gitti diyenler yalan söylüyorki bu da tesbit edildi 60 la gidiyordu ama vade yetince hızlı daolsa yavaşada olsa ölünüyor çook zor arkadaşlar çok zor kamyon şoförüde aynı acı tatsında dikkatsiz yola çıkmak neymiş görsünnn....canım abim erken gittin be bir deyerinde rahat olduğunu ben bileyim o güzel yüzünü bende göreyim abim be...yerin cennet olsun sen oruçlu gittin şehitsindir inşaallah allahım günahlarınıa affetsin abimmm sevnin çokmuş be abim yollar taştı abimmm :salut::salut::salut::salut::salut::salut:

Çok üzüldük dostum. Allah geride kalanlara sabır versin. :pale:
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
1
HİÇDE değil

koray gfb mi artık kim gördüyse konuştuysa adını rica ediyim motordayken kafalık takılıydı üstelik kırmızı ışık yandığı halde kamyon geçtiği için kaza oldu benim abimin bir suçu yok motoru kullanan teyzemin oğlu oluyor kim tanıyorsa açıklık yapıp ismini biliyonuzdur zaten JaNTİ sende insan gibi dur ' neymiş efendim biraz daha dikkatliymiş ben kuzenim diye demiyorum ama kimin haklı olduğu belli tabikide kamyon şoförünün suçlu olduğu ortada
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin,yakınlarına sabır versin:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst