bu melete gece binmekte ayrı bir risk zaten
Aracin tekerinin altinda kalmis olabilirler mi? Asiri bir hiz yok gordugum kadariyla. Ikisinin de birden olmesi bana garip geldi.
Kaza ile ilgili keske daha fazla bilgimiz olsaydi.
Allah rahmet eylesin, sevenlerine sabir diliyorum!
konyada ki motorsiklet kazasında vefat eden kuzenimdi arkadaşlar 90 la gitti diyenler yalan söylüyorki bu da tesbit edildi 60 la gidiyordu ama vade yetince hızlı daolsa yavaşada olsa ölünüyor çook zor arkadaşlar çok zor kamyon şoförüde aynı acı tatsında dikkatsiz yola çıkmak neymiş görsünnn....canım abim erken gittin be bir deyerinde rahat olduğunu ben bileyim o güzel yüzünü bende göreyim abim be...yerin cennet olsun sen oruçlu gittin şehitsindir inşaallah allahım günahlarınıa affetsin abimmm sevnin çokmuş be abim yollar taştı abimmm :salut::salut::salut::salut::salut::salut: