arkadaşlar merhaba
topiği baştan sona okumak zor geldi.
Bu nedenle olup olmadığını bilmiyorum.
İçinizde Akşehir'li var mıdır?
Eğer varsa;
Sormak istediğim birşey var....
Tekeriniz düz bassın....
Konya MT yazıklar olsun size.
Bir soru sorduk hala bekliyoruz biri lütfedip cevap verecek diye..
![]()
OĞUZ KAĞAN;579992' Alıntı:bu gün ilk cemre düştü havaya.. ama haftasonu kar geliyor diyor konhaber.. havalar da sapıttı. 4 marta iyi olsa bari..
serkan abi kamp olayı zor değil mi? en azından cumartesi gitmek gerek, cumartesi de işler varbir tek pazar boş.. bana kalmaz tabi ama bence kamp zor.
r:
tamam havalar müsait olursa ctesiden gidek
kimler kesin geliyo ozamanlisteleyelim bi sinerji oluşşturalım ben birim
1-) SERKAN
2-) FAZIL
3-) YILMAZ
4-) SONER
5-) OSMAN
6-) MEHMET
yaw dün antalyadadım memlekete yaz gelmiş ya burdan palto gocuk falan gittim orda ince kazakla dolaştım olmazsa antalyaya gidek:wiinkk:
biz de geliyoruz!!! babamla ben. 2 kişilik çadır da var.hava iyi olursa cumartesiden gelebilirizbu akşam haberler pek iç açıcı şeyler söylemedi hava ile ilgili.inşallah hava iyi olur da gezi gerçeklerşir. ismimizi yaz yılmaz abi!! :mrgreen:
Abim herşeye hasretiz zaten, asker adam bu kadar imrendiilmez ki))
sizleri çok özledim Konya MT
Selam ve Sağlıcakla kalın....
Tokattan Mu. Onb. Ahmet
Abim herşeye hasretiz zaten, asker adam bu kadar imrendiilmez ki))
sizleri çok özledim Konya MT
Selam ve Sağlıcakla kalın....
Tokattan Mu. Onb. Ahmet
Abim herşeye hasretiz zaten, asker adam bu kadar imrendiilmez ki))
sizleri çok özledim Konya MT
Selam ve Sağlıcakla kalın....
Tokattan Mu. Onb. Ahmet