[Konya - MT]

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba
topiği baştan sona okumak zor geldi.
Bu nedenle olup olmadığını bilmiyorum.
İçinizde Akşehir'li var mıdır?
Eğer varsa;
Sormak istediğim birşey var....

Tekeriniz düz bassın....

Konya MT yazıklar olsun size.
Bir soru sorduk hala bekliyoruz biri lütfedip cevap verecek diye..
:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
bu gün ilk cemre düştü havaya.. ama haftasonu kar geliyor diyor konhaber.. havalar da sapıttı. 4 marta iyi olsa bari..
serkan abi kamp olayı zor değil mi? en azından cumartesi gitmek gerek, cumartesi de işler var :( bir tek pazar boş.. bana kalmaz tabi ama bence kamp zor.:pr:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Konya MT yazıklar olsun size.
Bir soru sorduk hala bekliyoruz biri lütfedip cevap verecek diye..
:)

Yazıklar olsun ağır oldu arkadaşım. Aşkolsun filan der insan:farao:

Mesajını gördük. İçinizde Akşehirli var mı demişin. Olmadığı için yazan olmamış. Buradaki herkesin el kaldırıp ben Akşehirli değilim demesi mi gerekir. Önce sorduğun soruya bak, sonra cevap vermemiz gerekli mi onu düşün.
----------------------------


RAPTOR666 kamp işini konuşalım. Geziye herkes gelir ama kampa katılım az olur. Bence geziye gidelim. Daha sıcak havalarda söz kamp için gidelim beraber.:) Çadırlarımız filan hazır zaten:cherry:

Herkes ne der bilemem tabi:silent: :cherry: :p :mrgreen: :farao:


OĞUZ KAĞAN;579992' Alıntı:
bu gün ilk cemre düştü havaya.. ama haftasonu kar geliyor diyor konhaber.. havalar da sapıttı. 4 marta iyi olsa bari..
serkan abi kamp olayı zor değil mi? en azından cumartesi gitmek gerek, cumartesi de işler var :( bir tek pazar boş.. bana kalmaz tabi ama bence kamp zor.:pr:

Hava şartları kötü olursa geri döneriz ya da bekleriz. Sonuçta gezmeye gidiyoruz.:cherry:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Bana cumartesi de uyar. Kamp işi de uyar. Diğer gelecek kişilere sorup bir organize yapalım. Daha zamanımız var. Kamp işine sıcak bakanlar bakmayanlar yorumlarını ulaştırırsa iyi olur. Hava durumuna göre ve katılımcılara göre pazar günübirlik ya da cumartesi-pazar kamp şeklinde düzenleyelim.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
tamam havalar müsait olursa ctesiden gidek

kimler kesin geliyo ozamanlisteleyelim bi sinerji oluşşturalım ben birim :)

1-) SERKAN
2-) FAZIL
3-) YILMAZ
4-) SONER
5-) OSMAN
6-) MEHMET
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
tamam havalar müsait olursa ctesiden gidek

kimler kesin geliyo ozamanlisteleyelim bi sinerji oluşşturalım ben birim :)

1-) SERKAN
2-) FAZIL
3-) YILMAZ
4-) SONER
5-) OSMAN
6-) MEHMET

bu liste cumartesi gelicekler. Daha belli olmayan kişiler var. pazat günü de sonradan katılanlar olur. orada buluşuruz. havalar iyi olursa süper bir gezi oılacak inşallah:) sabırsızlıkla bekliyoruz.


havalar çadır için uygun olmazsa beyşehirde otelde kalalım diyorum ben.:cherry:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Bazı arkadaşlarımız kız arkadaşları ile gelecekler, şu an 3-4 bayan arkadaşımız da bize katılacak, kız arkadaşları veya eşleri ile gelmek isteyen olursa rahatlıkla gelebilirler, biginize sunarım. Ateş, mangal, dans, burası Konya feme zabaha gadar dans, zabaha gadar eğlence...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
kesin gelecekler lütfen bana bildirsin arkadaşlar. telefon numarası ya da mail adreslerini isteyenler özelden de ulaşabilirler.

havalar güzel olursa çadır kampı, kamp ateşinde sucuk, sabah balık tutma...

çoşacaz:queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
yaw dün antalyadadım memlekete yaz gelmiş ya burdan palto gocuk falan gittim orda ince kazakla dolaştım olmazsa antalyaya gidek:wiinkk:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
biz de geliyoruz!!! babamla ben. 2 kişilik çadır da var.hava iyi olursa cumartesiden gelebiliriz :p bu akşam haberler pek iç açıcı şeyler söylemedi hava ile ilgili.inşallah hava iyi olur da gezi gerçeklerşir. ismimizi yaz yılmaz abi!! :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
biz de geliyoruz!!! babamla ben. 2 kişilik çadır da var.hava iyi olursa cumartesiden gelebiliriz :p bu akşam haberler pek iç açıcı şeyler söylemedi hava ile ilgili.inşallah hava iyi olur da gezi gerçeklerşir. ismimizi yaz yılmaz abi!! :mrgreen:

hava iyi olursa gidicez zaten. kötü havada ne işimiz var:cherry:

fazıl
serkan
yılmaz
niyazi
veysel (oğuzun babası)
oğuz
nurullah
soner
mehmet

vs vs... şimdilik benim bildiklerim bunlar. habersiz gelenin hiç bir işine karışmam haberiniz olsun:p
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
119
İnsanın içinden Ahh ülen ahh diyesi geliyor

Abim herşeye hasretiz zaten, asker adam bu kadar imrendiilmez ki :)))

sizleri çok özledim Konya MT

Selam ve Sağlıcakla kalın....

Tokattan Mu. Onb. Ahmet
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Abim herşeye hasretiz zaten, asker adam bu kadar imrendiilmez ki :)))

sizleri çok özledim Konya MT

Selam ve Sağlıcakla kalın....

Tokattan Mu. Onb. Ahmet


Ahmet abi sen gel daha iyi geziler yaparız:cherry: Biz de seni özledik. Hayırlı teskereler:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
pazartesi ya da salı ümmet perkitan geliyormuş konyaya. beni aradı gelicem diye. geldiği gün ararım sizleri. zaferde bi yerde otururuz. ben 13.30 gibi okula gidiceğim. ilgilenelim bi şekilde.

Beyşehir için hazırlıklar devam ediyor bu arada.

Ben çadırı buldum, 4 kişi rahat kalacak şekilde bi çadır. Yağmur rüzgar geçirmez. Altında koruması da var. börtü böceğe karşı. Bi de makaralı olta buldum:queen:

Havalar iyi olursa hazırlıklar tamam sayılır. Birkaç gün önceden de hangi çadırda kim kalıcak yazarsak kimse dışarda kalmaz:cherry:


Bu aralar havalar iyi gitmiyor. yağış gelecekmiş. Havalar kötü olursa birer hafta erteleyelim:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst