Öncelikle aramıza hoşgeldiniz bence doğru karar verdiniz bende ybr sahibiyim sıfır aldım 5100 km yol yaptım 2 hafta önce 5 günde 1200 km yol yaptım maşallah tık demedi konya ısparta antalya kemer olympos gittim geldim yolda 100-105 km sabit hızla seyrettim aşırı bir titreme filan da olmuyor ben çok seviyorum yalnız konya merkezde dikkat edin motorun üstünde oturanın insan olduğunu unutan çok fazla kişi varArkadaşlar bugün gidip ybr baktım. Aşık oldum başka bir şey demiyorum. Kesinlikle ybr. Ehliyeti aldığımda kavuşacağım İnşallah.
aslında türkan hanım size ramzey200 gy tavsiye ederim alosyi niçkli abimiz kullanıyor onu kullanırken çocuklar gibi şen bakın size birde video linki vereyim hem
anlarsınız izleyince o zaman
http://www.youtube.com/watch?v=t8oVNGsigNc&feature=c4-overview&list=UUdNpJNGdQx9lT7J43BpZbfw
video burda ybr yı boş verin benzini shel den aklı osman abiden alın
---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:11 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=gBp5icPEEQI&feature=c4-overview&list=UUdNpJNGdQx9lT7J43BpZbfw
bu videoyu her seyrettiğimde bende cross isterim nedense
Yeterli koruma ekipmanlarım yok olaydı mbuyuk ile burdan beraber gitmeyi isterdim bir baska zaman gelmek isterim![]()
İyi de ben daha düz yolda zor gidiyorum dağ tepe nasıl gidiyimfakat izleyince cidden insan böyle bişey istiyor
![]()
aklıma futursuzca gulen adamlar gelıyır napak gulmeyehmi :mrgreen::bestmt:
İyi de ben daha düz yolda zor gidiyorum dağ tepe nasıl gidiyimfakat izleyince cidden insan böyle bişey istiyor
![]()