[Konya - MT]

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Öylesine bir gezdim :)

5oghns.jpg


335azau.jpg


oqddtc.jpg


2q0k8qh.jpg


2jcykgp.jpg


2wr42eq.jpg
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
aynen valla ramazanın geziyi okumaktan yoruldum :cherry:
sonraki geziyi biraz kısa yap ramo gözlerimiz yoruluyo :p
o ne la destan gibi :p görende evliya çelebi sanar :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
aslında türkan hanım size ramzey200 gy tavsiye ederim alosyi niçkli abimiz kullanıyor onu kullanırken çocuklar gibi şen bakın size birde video linki vereyim hem
anlarsınız izleyince o zaman

http://www.youtube.com/watch?v=t8oVNGsigNc&feature=c4-overview&list=UUdNpJNGdQx9lT7J43BpZbfw

video burda ybr yı boş verin benzini shel den aklı osman abiden alın

---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:11 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=gBp5icPEEQI&feature=c4-overview&list=UUdNpJNGdQx9lT7J43BpZbfw

bu videoyu her seyrettiğimde bende cross isterim nedense
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
olabilir aslında bir ara osman aga satacam filan diyodu ama :)
hani biraz toza toprağa bulanmıştır ama idare eder sağlam motordur :cherry:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadaşlar bugün gidip ybr baktım. Aşık oldum başka bir şey demiyorum. Kesinlikle ybr. Ehliyeti aldığımda kavuşacağım İnşallah.
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz bence doğru karar verdiniz bende ybr sahibiyim sıfır aldım 5100 km yol yaptım 2 hafta önce 5 günde 1200 km yol yaptım maşallah tık demedi konya ısparta antalya kemer olympos gittim geldim yolda 100-105 km sabit hızla seyrettim aşırı bir titreme filan da olmuyor ben çok seviyorum yalnız konya merkezde dikkat edin motorun üstünde oturanın insan olduğunu unutan çok fazla kişi var
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
aonal nasılsın senin ybr yi bir kere gördüm hatırladınmı kahvenin önünde bozkırda tam giderken karşılaşmıştık kırmızı ybr esd güzeldi ama rampaları yok ybr nin biliyorsun dimi
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu hafta sonu mbüyük beyşehire gelecek ona takılın bende burdan oraya gidecem pazar görüşelim beyşehirde :cat:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Yeterli koruma ekipmanlarım yok olaydı mbuyuk ile burdan beraber gitmeyi isterdim bir baska zaman gelmek isterim :)
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
43
İyi de ben daha düz yolda zor gidiyorum dağ tepe nasıl gidiyim :) fakat izleyince cidden insan böyle bişey istiyor :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
aslında türkan hanım size ramzey200 gy tavsiye ederim alosyi niçkli abimiz kullanıyor onu kullanırken çocuklar gibi şen bakın size birde video linki vereyim hem
anlarsınız izleyince o zaman

http://www.youtube.com/watch?v=t8oVNGsigNc&feature=c4-overview&list=UUdNpJNGdQx9lT7J43BpZbfw

video burda ybr yı boş verin benzini shel den aklı osman abiden alın

---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:11 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=gBp5icPEEQI&feature=c4-overview&list=UUdNpJNGdQx9lT7J43BpZbfw

bu videoyu her seyrettiğimde bende cross isterim nedense


benmi şen senmi şen valla anlamadım ama sen daha şensin nebiçim fütursuz gülüş o :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Yeterli koruma ekipmanlarım yok olaydı mbuyuk ile burdan beraber gitmeyi isterdim bir baska zaman gelmek isterim :)

kafana takacak kaskıdamı yok be yaaa :mrgreen:

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:43 ----------

İyi de ben daha düz yolda zor gidiyorum dağ tepe nasıl gidiyim :) fakat izleyince cidden insan böyle bişey istiyor :)

alosyi bey'den rica ederiz ileri cross teknikleri dersi verir herhalde :cherry:

---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:47 ----------

aklıma futursuzca gulen adamlar gelıyır napak gulmeyehmi :mrgreen::bestmt:

iyide ramazan sende biraz gaza getirici konuşmuşsun yani o ne öyle yimedimi falan bide bağıra bağıra :queen:
bir de arada kişneme sesi duyar gibi olduk yakınlarda otlayan at falan mı vardı :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
İyi de ben daha düz yolda zor gidiyorum dağ tepe nasıl gidiyim :) fakat izleyince cidden insan böyle bişey istiyor :)

Kavramayı iyi ayarla iş debriyajda bitiyor :)

Kask ucuz mbuyuk kendine hayrı yok aldığım gün kayısı koptu :queen: en ufak bedeni aldım gene bol geliyor rüzgar alıp götürecek gibi oluyor bazen :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst