- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 584
oralara yerleş oralardan bi kız bul akdenizde kal müdür. kurtulalım senden bea 
bu arada dün deısıs arkadaşımızın dükkanına gittim şahsen tanıştık yarım saat kadar güzel bir muhabbet ettik. çay için buradanda teşekkür ediyorum:cat:
bu arada dün deısıs arkadaşımızın dükkanına gittim şahsen tanıştık yarım saat kadar güzel bir muhabbet ettik. çay için buradanda teşekkür ediyorum:cat:
bu arkadaş buralara takılmıyor galiba bulamayacazçıktık indik. konyaya tepeden bir baktık
http://i1311.photobucket.com/albums/s677/aliosmanyilmaz/P6120168_zpsec11cadd.jpg
http://i1311.photobucket.com/albums/s677/aliosmanyilmaz/P6120171_zpsee390de0.jpg
http://i1311.photobucket.com/albums/s677/aliosmanyilmaz/P6120205_zpsc9741767.jpg
http://i1311.photobucket.com/albums/s677/aliosmanyilmaz/P6120174_zps2865252e.jpg
http://i1311.photobucket.com/albums/s677/aliosmanyilmaz/P6120250_zpsb528b870.jpg
http://i1311.photobucket.com/albums/s677/aliosmanyilmaz/P6120200_zps49eb977c.jpg
http://i1311.photobucket.com/albums/s677/aliosmanyilmaz/P6120197_zps839a3243.jpg
son olarak eve dönerken gece saat 22,15 gibi koyuncu petrol kavşağında bisiklet yolundan atlayıp patır kütür baba bir enduroyla (yada crostu)hem beni hem ondan evvel aynı yerden geçen diğer motosıkleti sollayıp makas atarak nalçacı caddesine dönen adam kimdi acaba valla yetişebilsem tanışmak isterdim ama adam çılgın mümkünmü![]()















