- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 584
bende mahsus yazdım zati. tavsiye mavsiye yokTsk daha plakam yok :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:05 ----------
bişey anladımsa mapeza olayım :cyclopsankasim son pişmanlık neye yarar biliyorsun dimi,,,
bak alosyi cevap vermiş bizde sabah akşam o tamircinin önünden geçip motor yaptırmıyoruz,,