[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
İyi geceler arkadaşlar önümüzdeki 10 gün içinde konyada olacağım, varmı kapışcak :) Özledim konyayı gelince bi hasret giderelim dostlar, bi tur atarız dimi :) Bu arada bikaç resim atayım erzuruma da güneş doğuyo dercesine :)

96915410151419302087031.jpg


63041015141930460203129.jpg


93656910151419305762031.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
:rendeer:biz de konya mt de üç maymunu oynuyoz görmedim duymadım bilmiyorum ama burdayız muhendıs. bozkırdayız yolun duşerse beklerız gel bi çay içelim yemek yiyelim. tdm görelim filan.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
çıktık indik. konyaya tepeden bir baktık

P6120168_zpsec11cadd.jpg


P6120171_zpsee390de0.jpg


P6120205_zpsc9741767.jpg


P6120174_zps2865252e.jpg


P6120250_zpsb528b870.jpg


P6120200_zps49eb977c.jpg


P6120197_zps839a3243.jpg

son olarak eve dönerken gece saat 22,15 gibi koyuncu petrol kavşağında bisiklet yolundan atlayıp patır kütür baba bir enduroyla (yada crostu)hem beni hem ondan evvel aynı yerden geçen diğer motosıkleti sollayıp makas atarak nalçacı caddesine dönen adam kimdi acaba valla yetişebilsem tanışmak isterdim ama adam çılgın mümkünmü :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
osman aga sen ancak konyayı seyredersın artık nede olsa ramzey crossun var...
bu pazar ınş hava muhalefetı olmassa m buyuklen beraber hadım taşkent yapacaz osman
aga nın lys (lan yine sattım ) sınavı varmış.
bu aynı rota ıcın ucuncu ekışıdır bu arada.
gıdecegız gelmek ısteyenler grş.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ne yaptın sen madem hadime benim salçoyu kor sana artçı oluruz yoksa bana kızarlar yolda görenler üç tane cbf nin içinde bu dingilin ne işi var diye siz
yeni bir örgüt filanmı kuruyorsunuzu yoksa,
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bende öyle bir sorun yok diğerlerine söylerim birer kilo yağ alın yanınıza diye :p
unuturlarsa benimkinden çeker onlara takviye yaparız :)
benimki benzindeki yağıda ayrıştırıp kullanıyor yani eksiltme yok arttırıyor :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
BU nasıl bir yalan bütün cfb ler yağ yakar fabrika bile yakmayan cbf varsa onda sorun vardır dedi,
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
İyi geceler arkadaşlar önümüzdeki 10 gün içinde konyada olacağım, varmı kapışcak :) Özledim konyayı gelince bi hasret giderelim dostlar, bi tur atarız dimi :) Bu arada bikaç resim atayım erzuruma da güneş doğuyo dercesine :)

http://img94.imageshack.us/img94/3554/96915410151419302087031.jpg

http://img194.imageshack.us/img194/9573/63041015141930460203129.jpg

http://imageshack.us/a/img824/694/93656910151419305762031.jpg

Bugün 50 Plakalı bir motorla İstanbul Caddesinden arkanda uzun saçlı biri ile giden senmiydin?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bozuşup kuş yuvasını iptal edeceksiniz biliyorum.vee sonra beraber gidecez :)

OSman abi anladıkkı senle buraya gidemeyecez seniz yüzünden altı kere iptal ettik bizde karar
verdik ne olursa olsun büyük bir enğel bela olmasa bu pazar gidecez
sende lys(lan yine sattım) sınavında dua edersin,,
bizede dua ette kazasız belasız hele ben çinconumla geriye tekrar dönebileyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst