[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
balkon göbekliler hemende işi nallı kuzuya çevirmiş, siz yeterki gelin yüzde yüz danadan pişiririz sucukları eyvallah :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bu pazar kuş yuvası işi neoldu giymiyormuyuz. birde mut kayısı festivalide var haber verin önceden.üçüncü plan ise saraçoğlunda drag yarışları var birine gidecem :bounce:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Kuşyuvası yine iptal müdür yağmur muhalefeti var :mrgreen: haftaya kaldı :pale:
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
bu pazar kuş yuvası işi neoldu giymiyormuyuz. birde mut kayısı festivalide var haber verin önceden.üçüncü plan ise saraçoğlunda drag yarışları var birine gidecem :bounce:
drag yarışları bu pazarmı saat kaçta acaba biliyormusunuz?
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar alakasız biraz ama yalçın motor hakkında bilgisi olan var mı bende aranızda yeniyim herkese selamlar
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
arkadaş geçen ay ben götürdüm kendisi başka motora bakıyordu o anda ama, kalfası ilgilendi (ali).hızlı kaliteli ve düzgün bir işçilik yaptı.ben oldukça memnun kaldım.ayrıca ptt motorları ve elktrikli bisiklet servisidir.
bence bir ustanın karakterine bakmayın yaptığı işe bakın. genelde gittiğimiz tamirciler iyi arkadaştır tanıdıktır ama tamir işi hata kabul etmiyor.yada yeni açmıştır tam tecrübe yoktur mesela.
onun için ustanın anahtar tutuşuna ve aldığınız hizmete bir bakın karar verin
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sensiz olmaz.. hem takkeli dağı deyip geçme bak bir arşivden nekDAR GÜZEL.ÇIKMAYA DEĞER

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/87307-konya-takkeli-dagi-gezimiz.html
 
Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
8
yani Konya MT bu kadar mı ilgili sorumuza hiç cevap gelmedi :S neyse konyada olduğuma birkere daha pişman oldum vatandaş ilgisiz
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
son zamanlarda herkes kafasına göre fiyat alıyor aman dikkat. araştırın en ucuz hangisi diye bir bakın dedinizmi söylediği ilk fiyattan çok aşağı buluyorlar. arabada arkadaşla aynı olmasına rağmen ben 130 tl daha fazlaya yaptırmışım.

Tsk daha plakam yok :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:05 ----------

yani Konya MT bu kadar mı ilgili sorumuza hiç cevap gelmedi :S neyse konyada olduğuma birkere daha pişman oldum vatandaş ilgisiz

Keeway pek bulunmaz hele sıfırı üretilmiyorsa sahibinden.com:queen: cevre illere bak
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
yani Konya MT bu kadar mı ilgili sorumuza hiç cevap gelmedi :S neyse konyada olduğuma birkere daha pişman oldum vatandaş ilgisiz

kasim son pişmanlık neye yarar biliyorsun dimi,,,
bak alosyi cevap vermiş bizde sabah akşam o tamircinin önünden geçip motor yaptırmıyoruz,,
şanlısınki cevap veren biri bulunmuş,,,
.
bizim nice sorularımıza hiç cevap gelmedi,,,

---------- Post added at 09:03 ---------- Previous post was at 08:31 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-yaza-hazir-tum-bakimlari-yapilmis-kazasiz-tertemiz-keeway-127917633/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-keeway-150cc-suzuki-motor-125612335/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-5000-km-de-
sifir-ayarinda-126278820/detay


sahibinden kom bu işin ehlidir
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
yani Konya MT bu kadar mı ilgili sorumuza hiç cevap gelmedi :S neyse konyada olduğuma birkere daha pişman oldum vatandaş ilgisiz

ilgisizlikten değilde bilgisizlikten diyelim :)
fikri olan tecrübesi olan mutlaka yazardı :)
yoksa yazmış olmak için yazarsak yanlış olmaz mı?
ramazan az çok tecrübelidir zamanında sorunlarından illahlah edip zararına satmıştı yanlış hatırlamıyorsam :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bana bedava verseler bulaşmam bir daha kevay denen alete
lanet olsun maf etti beni burdakı tamirçiye çalışır oldum la
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst