- Katılım
- 15 Şub 2013
- Mesajlar
- 935
davetıye bastırırsan banada yolla deisis osman abımle göturme sadece ... aramızda kalsın bır oturuşta bır deveyı yerım m buyukle
Eyvallah usta ziyade olsun . Bizim başımızdaki tek büyük mbuyuk olur :cherry:
davetıye bastırırsan banada yolla deisis osman abımle göturme sadece ... aramızda kalsın bır oturuşta bır deveyı yerım m buyukle
drag yarışları bu pazarmı saat kaçta acaba biliyormusunuz?bu pazar kuş yuvası işi neoldu giymiyormuyuz. birde mut kayısı festivalide var haber verin önceden.üçüncü plan ise saraçoğlunda drag yarışları var birine gidecem :bounce:
son zamanlarda herkes kafasına göre fiyat alıyor aman dikkat. araştırın en ucuz hangisi diye bir bakın dedinizmi söylediği ilk fiyattan çok aşağı buluyorlar. arabada arkadaşla aynı olmasına rağmen ben 130 tl daha fazlaya yaptırmışım.Sigortacı tavsiyesi olan![]()
son zamanlarda herkes kafasına göre fiyat alıyor aman dikkat. araştırın en ucuz hangisi diye bir bakın dedinizmi söylediği ilk fiyattan çok aşağı buluyorlar. arabada arkadaşla aynı olmasına rağmen ben 130 tl daha fazlaya yaptırmışım.
yani Konya MT bu kadar mı ilgili sorumuza hiç cevap gelmedi :S neyse konyada olduğuma birkere daha pişman oldum vatandaş ilgisiz
yani Konya MT bu kadar mı ilgili sorumuza hiç cevap gelmedi :S neyse konyada olduğuma birkere daha pişman oldum vatandaş ilgisiz
yani Konya MT bu kadar mı ilgili sorumuza hiç cevap gelmedi :S neyse konyada olduğuma birkere daha pişman oldum vatandaş ilgisiz