[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Herkeze öncelikle merhaba
Haftaya pazartesi büyük bi ihtimal ilk motosikletimi almak için geleceğim (Konya'ya) ancak tek geleceğim ve tahmin ediceğiniz gibi tecrübesizim.Ama motosiklet çok temiz binip gidiceğimden eminim ama dönerken otobüsle dönmek istiyorum ve şirketler kabul etmiyeceğini biliyorum eğer bir tanıdığı olan varsa bu konuda yardım ederse sevinirim.Yolu bilsem cidden kendim giderdim.Ama bilmiyorum (Kaybolurum falan :p ) Konya'lı mt lilerden yardım bekliyorum şimdiden sağolun :)

tam yerıne geldım burda sana yardım zor. motor neykı konyadan alacan model. salcanomu yoksa
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
dün meram yeniyolda 17:45 sularında karşı yönden gelirken gördüğüm sen miydin Ali Osman Abi -alosyi-:silent:
deısıs gardaş o ben ben değilim bir ben var benden içerü- oda sadece karatay bölgesinde görülür..selametle
hemde o ışık haaa :)
biz o ışığı herzaman göremiyoruz ara sıra fotoğraf çekmek için falan durduğunda alıyoruz yansımayı şanslısın :cherry:
ama şu da var şapkasız olduğu zamanlarda zaten doğal yarım kask efekti var adamda :mrgreen: masrafsız yani :)
hani beyaz kask deyince :cherry:
akılı kelden benzini shelden alacan muho gardaş. sende ve ramizdede balkon kadar göbek var naber :)

geçen gün güya meramda görülmüşüm :)
mt de alaya alınmış makaraya sarılmışım :mrgreen:
ramizo ve muharro hepinize darılmışım :p
motosıkletinizin sibob ayarı bozulsun emi :pl:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
vay vay vay şair osman abım gelmış.
bana balkonlu dedın en zayıf yerımden vurdun benı darıldım bayrama kadar
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
deısıs gardaş o ben ben değilim bir ben var benden içerü- oda sadece karatay bölgesinde görülür..selametle

akılı kelden benzini shelden alacan muho gardaş. sende ve ramizdede balkon kadar göbek var naber :)

geçen gün güya meramda görülmüşüm :)
mt de alaya alınmış makaraya sarılmışım :mrgreen:
ramizo ve muharro hepinize darılmışım :p
motosıkletinizin sibob ayarı bozulsun emi :pl:
bizim göbeklerin bişeye faydası yok :p sevinmen lazım aslında avantajlısın hiç olmazsa seniki kullanışlı ışıldasada işe yarıyor :cherry:
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
deısıs gardaş o ben ben değilim bir ben var benden içerü- oda sadece karatay bölgesinde görülür..selametle

akılı kelden benzini shelden alacan muho gardaş. sende ve ramizdede balkon kadar göbek var naber :)

geçen gün güya meramda görülmüşüm :)
mt de alaya alınmış makaraya sarılmışım :mrgreen:
ramizo ve muharro hepinize darılmışım :p
motosıkletinizin sibob ayarı bozulsun emi :pl:

o zaman senin meram şubeni açmışlar abi demedi deme :)

adamı görünce direk senin profil fotoğrafı belirdi gözümde :)

tayyi mekan felan da değildir heralde :) Neyse peki öyle olsun

abi. Karatay da marsan san. civarına yolun düşerse beklerim:king:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
abi. Karatay da marsan san. civarına yolun düşerse beklerim:king:
inşallah yolum düşerse uğrarım(bi bakayım acaba nereye düşüyor marsan yabancı gelmiyor ama)

adan yolu ptt karşısındaki marangozlarmı müdür.oraysa adana ereğli kavşağından günlük geçerim aykente.hatta matbaacılar kavşağı kapalı diye oranın içinden dalip hurdalıktan çıkıyordum :)

bizim göbeklerin bişeye faydası yok :p sevinmen lazım aslında avantajlısın hiç olmazsa seniki kullanışlı ışıldasada işe yarıyor :cherry:

benim kafa kasksa sizin göbek hava yastığı müdür:queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
saglık olsun ılerde daha ıyısını alırsın.

hafta sonu yagmurlumu olacak konya.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
inşallah yolum düşerse uğrarım(bi bakayım acaba nereye düşüyor marsan yabancı gelmiyor ama)

adan yolu ptt karşısındaki marangozlarmı müdür.oraysa adana ereğli kavşağından günlük geçerim aykente.hatta matbaacılar kavşağı kapalı diye oranın içinden dalip hurdalıktan çıkıyordum :)



benim kafa kasksa sizin göbek hava yastığı müdür:queen:

Evet abi tam orası girer girmez soldaki ilk dükkan beklerim çay içmeye
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Evet abi tam orası girer girmez soldaki ilk dükkan beklerim çay içmeye
dükkan ismi yok ama heralde çelik marka bir motor görürüz dimi.. güvenlik olan ana girişten girince soldan ilk dükkan .. her akşam 7.15 gibi tam ordan geçerim eger hala gitmemiş olursan haftaya bigün saparım .görüşmek dileğiyle
 
Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
8
herkese iyi akşamlar konyalı değilim ama görev icabı konyada yaşıyorum kısa bir süreliğine arkadaşlar çok baktım internetten ama bulamadım konya ve civarında ben yaklaşık 2000-2500 TL arası keeway superlight 150 ya da super shadow 250 arıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
dükkan ismi yok ama heralde çelik marka bir motor görürüz dimi.. güvenlik olan ana girişten girince soldan ilk dükkan .. her akşam 7.15 gibi tam ordan geçerim eger hala gitmemiş olursan haftaya bigün saparım .görüşmek dileğiyle

Tam orası usta. İşim olmadığı sürece 7:30 dan önce kapatmıyorum.

Dükkan içinde motor ama yine görebilirsin. Bekliyorum üstad..
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
dükkan ismi yok ama heralde çelik marka bir motor görürüz dimi.. güvenlik olan ana girişten girince soldan ilk dükkan .. her akşam 7.15 gibi tam ordan geçerim eger hala gitmemiş olursan haftaya bigün saparım .görüşmek dileğiyle
istihbarat alındı :cherry:
Ramazan yetiş sucuklu yumurtanın adresi belli oldu kap gel somun ekmekleri :p
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
istihbarat alındı :cherry:
Ramazan yetiş sucuklu yumurtanın adresi belli oldu kap gel somun ekmekleri :p

Ali Osman Abi operasyon iptal. Gizliliğimiz kalmadı.

Black Hawk Down-Black Hawk Down -Mayday mayday :)

Demek ki yumurta üçe bölünecek :) - bölünsün de biz sucuk muhabbeti yapmadık ki -

İmamın keçisi çalındı>İmam Keçi Çaldı> Keçi İmamı çaldı>Keçi imama kaçtı :cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
davetıye bastırırsan banada yolla deisis osman abımle göturme sadece ... aramızda kalsın bır oturuşta bır deveyı yerım m buyukle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst