[Konya - MT]

Katılım
10 Haz 2005
Mesajlar
60
arkadaşlar bu seneki şenlik ve gezi proğramlarına bir baktımda konyaya yakın olan haziranın ilk haftası eğirdir son haftasıda manavgat şenlikleri görünüyor konya bölgemizde bu gezileri organize eden varmı yoksa üç beş arkadaş anlaşıp gidecekmiyiz?
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
65
Herkese merhabalar. Arkadaşlar motorsiklet dünyasına yeni katıldım. İlk motorsikletimi geçen hafta aldım. Umarım yakın zamanda gezilerde veya şenliklerde de bir araya gelerek yüz yüze tanışma fırsatımız olur.
977771_374224196021574_1873574437_o.jpg

467969_374224202688240_1547394869_o.jpg

976986_374224209354906_457352584_o.jpg
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
Konya Mt kış aylarında yaz gelse de gezsek tozsak diye yazar. Yaz gelipte havalar ısınınca unutur.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
hoşgeldin osim.motorunda hayırlı olsun geçen yıl bendede vardı vultureden süper tork var sınıfının en iyisi bence güle güle kullan
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
65
Hüseyin hocam, genelde hobilerimden kolay vazgeçmem. 3 yıldır rc model uçak hobim var. Bir dernek kurduk inanın çok uğraştırıcı ve maliyetli bir hobi olmasına rağmen 3 yıldır her hafta neredeyse rüzgar biraz azaldı mı uçuşlara giderim. Bu konuda rahat olun ancak buradaki forum oldukça pasif durumda ben birde grup açtım facebook üzerinden https://www.facebook.com/groups/117151815160167/ bilginiz olsun. Ve forumdaki mesajlardan okuduğum kadarıyla sanırım isminiz Osman hocam(alosyi) sizinle de tanıştığımıza memnun oldum. Umarım yüz yüze tanışmakta nasip olur.
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
65
Bu arada facebook üzerinde yapmış olduğum araştırmalar neticesinde birkaç grup daha buldum ve onlarada üye oldum sanırım o gruplarda bu forumda bulunanlardan da var diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
biz arada skutur olunca deisis le takılıyoruz 100 lük 125 lik scooterla :) siz önden gidin :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
önceki sayfada yazıldı çizildi haberdar edildi ama kimse gelmedi :pr: buradan sadece birkaç kelime hoşgeldin vs. yazmakla kalmasın :) geçen haftalarda yağış sebebiyle iptal ettiğimiz kuşyuvası rotasına haziran 9 gibi çıkmayı düşünüyoruz vakti olan tanışmak isteyen buyursun gelsin selamlar. :rendeer:
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
65
Çıkalım hocam çok güzel olur ancak benim henüz çözülemeyen önemli bir sorunum var. Yaklaşık 10 yıldır B ehliyetim var ve bir aracım var. Sürekli bunu kullanıyordum. Hatta THK uçuş belgem (uçuş ehliyeti) bile var. :) Hiç A2 ihtiyacım olmadı. Şimdi motoru alınca kask koruma kıyafetleri plaka sigorta A'dan Z'ye hepsini aldım. Ancak A2 ehliyeti en erken 29 Haziran sınavından sonra alabilecekmişim.Kursa yazıldık sınav tarihi bekliyorum çok canım sıkılıyor bu duruma malesef. Şu ehliyet bir çıksa aradan çok iyi olacak. Bu arada da hergün biniyorum motora polis denk gelemden biterse hayırlısı ile ehliyet işi rahatlayacağım. O zaman eksik kalmayacağı için her yere direk geliyorum yazma imkanım olacak.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Yeni yasaya gore ehliyet alma sureleri kisaliyor

Yeni yasa ile ilgili forumda konusuda var orda ayrintili yaziyor orda
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
07.02.2013 den alıntı.

şimdi söz meclisten dışrı havalar bır ısındımı kımseyı bulamassınız :)))
ıkı yıldır oyle osman abı şahıt bozkıra gıdelım der kımse gelmez beyşehır seydışehır der kımse gelmez... otekı tarafları bılmıyom takkalı dagınada cıkan olmadı adamla adam yanında bır ıhtıyarla gezer durur.

bu bahar bır yer köprü yapalım banada yakın sızede sarıoglan dan gırılıyor hadım e gecılıyor konyayada yakın manzarası super mayıs ayında hırcın zamanlarında yapalım be ya

ben olayı o zaman özet gecmıştım

bu arada bır ay yazmayacam demıştım uc ay olmuş ıyı dayanmışim konya mt hales pasıf kısmetse seneye ınş
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
dün meram yeniyolda 17:45 sularında karşı yönden gelirken gördüğüm sen miydin Ali Osman Abi -alosyi-:silent:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
:queen:tam olarak neye benzıyordu anlat ben yardımcı olayım. şapkası varmıydı moto ramzeymıydı :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
:queen:tam olarak neye benzıyordu anlat ben yardımcı olayım. şapkası varmıydı moto ramzeymıydı :)

karşı yönden gelen böylee sarı sarı bi motor :)

baktım cross tu sanırım tipi araya çam ağaçları girdi :)

Sanırım beyaz dı kaskta , 1 sn lik bi bakış atar gibi olduk :)

Aklımda hemen Ali Osman Abi nin profil fotoğrafı gezi fotoları

falan belirdi :)

Sonra bi ışık gördüm sanki :)

O ışık, o ışıkk... Bildiğin kırmızı ışıktı işte büyütmeye gerek yok :)

Ne diyorsun doktor sence O muydu :cherry:


@alosyi : Ha bu arada bende o gün PCX vardı. Beyaz PCX+Artçı+ artçımla ikimizde de siyah kask :bounce:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
eşgal uyuyor ama beyaz kaskı yoktu genelde sapka kullanır. sanırım baska bırı adres aykent sıtesı. ankara yolu dolmuş son durak.
guzel yyumurtalı sucuk yapar bılgınıze
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Bizde Meram son duraklarına yardırdık kimise yoktu :) Ay çekirdeği çıtlattık kör Ahmetide göremedik :queen::queen:
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
eşgal uyuyor ama beyaz kaskı yoktu genelde sapka kullanır. sanırım baska bırı adres aykent sıtesı. ankara yolu dolmuş son durak.
guzel yyumurtalı sucuk yapar bılgınıze

Bilmiyorum kask konusunda emin değilim .

Neyse gelirse birde kendinden dinleriz.

Bileydik kayseri belediyesinin dağıttığından 1 kangal götürürdük :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
karşı yönden gelen böylee sarı sarı bi motor :)

baktım cross tu sanırım tipi araya çam ağaçları girdi :)

Sanırım beyaz dı kaskta , 1 sn lik bi bakış atar gibi olduk :)

Aklımda hemen Ali Osman Abi nin profil fotoğrafı gezi fotoları

falan belirdi :)

Sonra bi ışık gördüm sanki :)

O ışık, o ışıkk... Bildiğin kırmızı ışıktı işte büyütmeye gerek yok :)

Ne diyorsun doktor sence O muydu :cherry:


@alosyi : Ha bu arada bende o gün PCX vardı. Beyaz PCX+Artçı+ artçımla ikimizde de siyah kask :bounce:

hemde o ışık haaa :)
biz o ışığı herzaman göremiyoruz ara sıra fotoğraf çekmek için falan durduğunda alıyoruz yansımayı şanslısın :cherry:
ama şu da var şapkasız olduğu zamanlarda zaten doğal yarım kask efekti var adamda :mrgreen: masrafsız yani :)
hani beyaz kask deyince :cherry:
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Herkeze öncelikle merhaba
Haftaya pazartesi büyük bi ihtimal ilk motosikletimi almak için geleceğim (Konya'ya) ancak tek geleceğim ve tahmin ediceğiniz gibi tecrübesizim.Ama motosiklet çok temiz binip gidiceğimden eminim ama dönerken otobüsle dönmek istiyorum ve şirketler kabul etmiyeceğini biliyorum eğer bir tanıdığı olan varsa bu konuda yardım ederse sevinirim.Yolu bilsem cidden kendim giderdim.Ama bilmiyorum (Kaybolurum falan :p ) Konya'lı mt lilerden yardım bekliyorum şimdiden sağolun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst