07.02.2013 den alıntı.
şimdi söz meclisten dışrı havalar bır ısındımı kımseyı bulamassınız))
ıkı yıldır oyle osman abı şahıt bozkıra gıdelım der kımse gelmez beyşehır seydışehır der kımse gelmez... otekı tarafları bılmıyom takkalı dagınada cıkan olmadı adamla adam yanında bır ıhtıyarla gezer durur.
bu bahar bır yer köprü yapalım banada yakın sızede sarıoglan dan gırılıyor hadım e gecılıyor konyayada yakın manzarası super mayıs ayında hırcın zamanlarında yapalım be ya
:queen:tam olarak neye benzıyordu anlat ben yardımcı olayım. şapkası varmıydı moto ramzeymıydı![]()
eşgal uyuyor ama beyaz kaskı yoktu genelde sapka kullanır. sanırım baska bırı adres aykent sıtesı. ankara yolu dolmuş son durak.
guzel yyumurtalı sucuk yapar bılgınıze
karşı yönden gelen böylee sarı sarı bi motor
baktım cross tu sanırım tipi araya çam ağaçları girdi
Sanırım beyaz dı kaskta , 1 sn lik bi bakış atar gibi olduk
Aklımda hemen Ali Osman Abi nin profil fotoğrafı gezi fotoları
falan belirdi
Sonra bi ışık gördüm sanki
O ışık, o ışıkk... Bildiğin kırmızı ışıktı işte büyütmeye gerek yok
Ne diyorsun doktor sence O muydu :cherry:
@alosyi : Ha bu arada bende o gün PCX vardı. Beyaz PCX+Artçı+ artçımla ikimizde de siyah kask :bounce: