[Konya - MT]

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
ahh ah ramazan hemde bir daha ah ama bu plakan için :queen: çok aradınmı o rakam ve harfleri :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
6
hoşbulduk ramazan kardeş bizde burda çevre edinecez artık bi ali osman abi var çevremde onla takılacaz artık dediğiniz gibi bi etkinlik yapabilirsek bu arada ben de hadim çiftepınar köylüyüm havalar biraz ısınınca gelecem bi yerköprü yapacam :D
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hım memnun oldun yasir kardeş yer köprüye beraber gıdek onceden ıkı kere gıtmıştım osman abı gılılde göturek bu sayede
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Yahu siz böle tek başınıza yada 1-2 kişi olarak plan yaparsanız nerde kalır bu konya mt?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

Bugün motoru yıkadım ama bu foto geçen akşamdan kaldı.
3H5ba.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Ve motor bakımdan çıktıktan sonra motoru 2. viteste sündürmeye çalıştığım zaman motor uğunuyor fakat gitmiyordu demin aradm durmuş abiyi.Debriyaj telini biraz gevşet olmazsa getir yine dedi gevşettim ve sıkıntı ortadan kalktı sündür sündürebildiğin kadar motoru:) fakat tek aklıma takılan bu debriyaj teli kendi kndine oynarmı tekrar?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sen bu makıneye nasıl mazot buluyon yani benzın...
sende gel daha dur bakalım bızı kabul etmedılerkı
benı kabul ederlerse senıde yazdırayım madem yer köprüye:)))

bu arada tekrar hayırlı olsun yıkılıyor makıne...
bır zamanlar arkadaşın motoruunu kullanmıştım
çok fena kacıyor mct
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Petrolde satiyolar die abzurd bi espri yapmayacm :):) yakiti oyle fazla degl abi ya. Kabul ettirmek ne demek abi eger burada bi aileysek cagiracaklardir glmek istyn varmi diye. Evet abi ozellikle cup tan sonra gayt tatmin edici:) saolasn abi birlikte nice gezilere:):)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
kabul et veya etme gibi bişey olamaz .birimiz hepimiz hepimiz birimiz. . ben gezilerime bir kişi bulabilmek için kaç kişiye tel açıyorum biliyormusunuz , keşke herkes gelebilse ama nerdee , herkesin bi işi çıkar nedense :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
kabul et veya etme gibi bişey olamaz .birimiz hepimiz hepimiz birimiz. . ben gezilerime bir kişi bulabilmek için kaç kişiye tel açıyorum biliyormusunuz , keşke herkes gelebilse ama nerdee , herkesin bi işi çıkar nedense :)

osman bey sizde hep işi olanı cagırıyorsunuz
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
6
ya bu işi ciddileştirelim yazın bi gezi yapalım arkadaşlar kena 300 ismin yazmıyor böle hitap ediyorum kusura bakma öyle iş olurmu kardeşim kabul etmeme gibi ali osman abinin dediği gibi birimiz hepimiz hepimiz birimiz için varız :wiinkk::)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
ya bu işi ciddileştirelim yazın bi gezi yapalım arkadaşlar kena 300 ismin yazmıyor böle hitap ediyorum kusura bakma öyle iş olurmu kardeşim kabul etmeme gibi ali osman abinin dediği gibi birimiz hepimiz hepimiz birimiz için varız :wiinkk::)


Abi nickim altında yazıor ismim emre:) tmmdır abi bnm yaşım dha 18 büyükler olarak siz organize edin inş hertürlü gelirim ben:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
şimdi söz meclisten dışrı havalar bır ısındımı kımseyı bulamassınız :)))
ıkı yıldır oyle osman abı şahıt bozkıra gıdelım der kımse gelmez beyşehır seydışehır der kımse gelmez... otekı tarafları bılmıyom takkalı dagınada cıkan olmadı adamla adam yanında bır ıhtıyarla gezer durur.

bu bahar bır yer köprü yapalım banada yakın sızede sarıoglan dan gırılıyor hadım e gecılıyor konyayada yakın manzarası super mayıs ayında hırcın zamanlarında yapalım be ya
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Abi ben okul ttil olduğund işe bşlıorm ve bigün ttilim vr. okul ttil olmdn her hftonu gelebilirim bilgilerinie:) klvyemde şorun vr ondn böle oluyor kuşure bkmyn:):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst