[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sistem hırsızı korudukça hırsızlık artarak devam edecektir asacaksınki ikisini bi daha olurmu.inşalah bulunur.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
varmı gelecek:thumleft: böyle bir aktivite var ben duyurayım

Çayırbağı Mevkii Konya
Tamamen kumlu dere yatağında enduro sürüş eğitimi ve eğitime katılanlara ödüllü minik enduro yarışı - 12:00 da Seydişehir Yolu Üzerinde bulunan Trafik Kontrol Noktasında buluşma ve eğitim alanına doğru araziye giriş. Mangallı Semaverli bol muhabetli bir aktivite..
gezmek eğlenmek isteyen ikiteker sevdalıları bu pazar 27 ocak saat engeç 12 gibi buluşma yerinde olsun
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Konya'da sezon erken mi açılacak yoksa kar yağısı bundan sonra mı bastıracak yahu geçen sene 10 kasımda kar yağmıştı bu sene kış bitecek kar yok...

Yahu yağacaksa yağsın artık yok çıkarcam motorları sonra yağarsa küsecem (tavşan dağa küsmüş haberi olmamış...) İşin esprisi yağmadı gitti.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
maksat günü güzel geçirmek kimimiz toprak kimimiz asfalt sever tabiiki :) :)

gezdiğiniz yer konyamı kırıkkalemi bilemedim.hatta okulun yazısınıı bile inceledim okuyamadım.
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Yahu bayadır bakmadım foruma ne güzel aktiviteler olmuş maşallah. Yalnız bana mont alabileceğim bi yer lazzım 250-300 lira civarında nereden bulabilrim konyada?
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Yahu bayadır bakmadım foruma ne güzel aktiviteler olmuş maşallah. Yalnız bana mont alabileceğim bi yer lazzım 250-300 lira civarında nereden bulabilrim konyada?

Tosun motora git Motomertin yan sokağında hemen

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------

Motomert Honda yetkili bayiliğini resmen aldı arkadaşlar

Ahanda kanıtı http://www.honda.com.tr/bayiler.aspx?type=motorsiklet Hayırlı olsun diyelim :rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
eyw abi:) Ayrıca yeni kızımla 42 KU 634 plakası ile konya sokaklarındayım görürseniz selamı esirgemeyin:):)
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
93
@MF-Hyo Abi Kent plazanın oraya gelmeden köşeyi dönerken karşılaştık sizle cup motor vardı boş boş geziyordum hoş selam bile veremedik ama olsun :)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Denk gelmişizdir, sağlık olsun GONYALI1 bir daha ki ne selamlaşırız inş :cat:
kena300 yeni aldın galiba motoru hayırlı olsun. Kazasız belasız :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst