- Katılım
- 22 Kas 2012
- Mesajlar
- 5,397
İstihbarat alınmıştır görürsem yazarım buraya :bounce:
Konya'da sezon erken mi açılacak yoksa kar yağısı bundan sonra mı bastıracak yahu geçen sene 10 kasımda kar yağmıştı bu sene kış bitecek kar yok...
mükemmel bir pazar eğlencesi oldu . iki teker sevdalısı yüze yakın gelen vardı .motor değil tabi adam sayısı .Valla pazar günü gazlıyoruz dediler bana ama heralde bu etkinliği kastettiler![]()





maksat günü güzel geçirmek kimimiz toprak kimimiz asfalt sever tabiiki![]()
gezdiğiniz yer konyamı kırıkkalemi bilemedim.hatta okulun yazısınıı bile inceledim okuyamadım.
Yahu bayadır bakmadım foruma ne güzel aktiviteler olmuş maşallah. Yalnız bana mont alabileceğim bi yer lazzım 250-300 lira civarında nereden bulabilrim konyada?