Yahu siz böle tek başınıza yada 1-2 kişi olarak plan yaparsanız nerde kalır bu konya mt?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Bugün motoru yıkadım ama bu foto geçen akşamdan kaldı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
Ve motor bakımdan çıktıktan sonra motoru 2. viteste sündürmeye çalıştığım zaman motor uğunuyor fakat gitmiyordu demin aradm durmuş abiyi.Debriyaj telini biraz gevşet olmazsa getir yine dedi gevşettim ve sıkıntı ortadan kalktı sündür sündürebildiğin kadar motoru

fakat tek aklıma takılan bu debriyaj teli kendi kndine oynarmı tekrar?