- Katılım
- 23 Ağu 2009
- Mesajlar
- 1,821
Herkeze öncelikle merhaba
Haftaya pazartesi büyük bi ihtimal ilk motosikletimi almak için geleceğim (Konya'ya) ancak tek geleceğim ve tahmin ediceğiniz gibi tecrübesizim.Ama motosiklet çok temiz binip gidiceğimden eminim ama dönerken otobüsle dönmek istiyorum ve şirketler kabul etmiyeceğini biliyorum eğer bir tanıdığı olan varsa bu konuda yardım ederse sevinirim.Yolu bilsem cidden kendim giderdim.Ama bilmiyorum (Kaybolurum falan) Konya'lı mt lilerden yardım bekliyorum şimdiden sağolun
![]()
tam yerıne geldım burda sana yardım zor. motor neykı konyadan alacan model. salcanomu yoksa