- Katılım
- 6 Nis 2012
- Mesajlar
- 369
Saol MF-Hyo evet dün aldım hayırlısıyla![]()
Kazasız belasız kullan kardeşim, hayırlı olsun.
Bu arada ne güzel videolar ulen biz gittik eğlence şamata gırgır başlamış
Saol MF-Hyo evet dün aldım hayırlısıyla![]()
Kazasız belasız kullan kardeşim, hayırlı olsun.
Bu arada ne güzel videolar ulen biz gittik eğlence şamata gırgır başlamış![]()
Kazasız belasız kullan kardeşim, hayırlı olsun.
s.a arkadaşlar herkesin tekeri düz bassın
s.a arkadaşlar herkesin tekeri düz bassın
Beyşehir'e bir kere gittim oda arabaylaydı yeşildağ tarafına geçtik öylemi yol olur yahu tepenin en ucuna çıkana kadar görmüosun karşıyı tırsmıştım birazİnş hocam inş ama yaza kalmasın bence şöyle havanın ısınmaya başladğı sıralar, mart nisan filan uygun olabilr sanki
![]()