[Konya - MT]

Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Bugün zaferde oturuyoruz çay içiyoruz sıcak sıcak :) Güneş de adamı yakıyor resmen yaz günü gibi. Napalım napalım derken hadi Beyşehir yapak dedim öyle bi anda çıktık ama çıkmaz olaydık keşke çaymızı içip sohbet edeydik :) k.çımız dondu resmen afedersiniz güneş filan hikayeymiş anladık. Rüzgar bitirdi bizi. İlk defa motor üstündeyken bitsin artık yeter dediğim dakika saydığım bir gezi oldu :) Neyse birkaç fotoyla forumu renklendirelim..

k0uN.jpg

SmuE4.jpg

xJA5a.jpg

rOA.jpg

KOUF7.jpg
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Beyşehir hocam daha Konyadayız bakalım. Havalar güzel gidiyor insanın gidesi gelmiyor :wiinkk: Beğendiğin için sağol eyv. Senin mct yi de görelim at 1-2 foto şöyle :)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Konya güzeldir ya coğrafisi filan tam motosiklet için uygun:) Aldığım gün öğleden sonra bakıma verdim debriyaj balatası tahrik zinciri ayarı fren ayarı filan yapılcak salı günü çıkacak inşallah atacağım fotoları:)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Aynen öyle Beyşehir yolunda tatli virajlar var güzel oluyor ama bu hava da değil işkenceye dönüyor soğuk, rüzgar vs. Yazın inşallah hep beraber :cat: :)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Beyşehir'e bir kere gittim oda arabaylaydı yeşildağ tarafına geçtik öylemi yol olur yahu tepenin en ucuna çıkana kadar görmüosun karşıyı tırsmıştım biraz:):) İnş hocam inş ama yaza kalmasın bence şöyle havanın ısınmaya başladğı sıralar, mart nisan filan uygun olabilr sanki:)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Beyşehir'e bir kere gittim oda arabaylaydı yeşildağ tarafına geçtik öylemi yol olur yahu tepenin en ucuna çıkana kadar görmüosun karşıyı tırsmıştım biraz:):) İnş hocam inş ama yaza kalmasın bence şöyle havanın ısınmaya başladğı sıralar, mart nisan filan uygun olabilr sanki:)

Valla neden olmasın ben Konyaya tatile geldiğim de denk gelirse gideriz.Ama çoğu zaman Kırıkkale de oluyorum yazın full Konya dayım. İnşallah :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
yaşca en byük olarak bizim mt'de Alosyi Dayı var onun bu mesajları görüp Konya-mt ailesini toplayıp öncülük etmesi gerek diye düşünüyorum:p :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
@yasin_topak konya mt ye hoş geldiniz muhabbetiniz dayim sohbetiniz bol olsun,,,,

kena ben çekersem daha beter olur ;)) halay başı buluruzu siz yeterki halay çekecek adamları bulun yazın beyşehir yaparsanız bende dahil olurum bozkırdan bu arada yeni motorunuz hayırlı olsun sizede

---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

hafta sonu rezıllıgım tekerım çamurla doldu taştı
DSCF5353.JPG


DSCF5354.JPG

DSCF5355.JPG

DSCF5356.JPG


DSCF5358.JPG

DSCF5360.JPG

önce batırdık spnra temızledık
DSCF5362.JPG


DSCF5363.JPG
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Abi benim çevremde motosiklet tutkusu olan insan yok benm motosiklet çevrem burası işte:):) saolasın abi.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bizimde burası işte bakalım burdan bir iki kişi yazın toplaşık bir operasyon yapılırmı zaten topu toqu on kişi çıkmayız konya mt aktif alabilen forumu takip eden çoktur ama herkez gizliden bakıyor çıkıyor ne var ne yok diye gerisi de burda işte saysan bir elin beş parmağını geçmez hani ben bile bir yazıyorum öteki yazmama bir ay geçiyor nedense gün boyu baktıgım takip ettiğim halde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst