- Katılım
- 2 Kas 2009
- Mesajlar
- 491
sibief cbf , mbs muharrem büyük sındır..
fotoyu çektim ama. tam düşmeden az evvel deklenşöre basmışım işte bak..
http://d1212.hizliresim.com/14/9/gqvvg.jpg
Joker hakkımı kullandım osman ağa kaldı 8 can :cherry: ptt binasında güvenlik kameraları varsa isteyecem görüntüleri ama gülmekten yırtılanlar olursa karışmam :queen: yahu düşmek mesele değilde karizma gitti sabah sabah millete eğlence olduk ama fazla oyalanmadım hemen çantayı kucaklayıp çaktırmadan sıvıştım olay mahaliden :queen:
---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 14:25 ----------
turkçe katıl uzmanı alosyı....
cbf den resım cek de bı bakalım gercekmı dagılmıştır cbf sonucta kız gıbı
aynayı çekemedim pil bitti ramazan :mrgreen: