[Konya - MT]

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
sibief cbf , mbs muharrem büyük sındır..
fotoyu çektim ama. tam düşmeden az evvel deklenşöre basmışım işte bak..
http://d1212.hizliresim.com/14/9/gqvvg.jpg

Joker hakkımı kullandım osman ağa kaldı 8 can :cherry: ptt binasında güvenlik kameraları varsa isteyecem görüntüleri ama gülmekten yırtılanlar olursa karışmam :queen: yahu düşmek mesele değilde karizma gitti sabah sabah millete eğlence olduk ama fazla oyalanmadım hemen çantayı kucaklayıp çaktırmadan sıvıştım olay mahaliden :queen:

---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 14:25 ----------

turkçe katıl uzmanı alosyı....
cbf den resım cek de bı bakalım gercekmı dagılmıştır cbf sonucta kız gıbı

dscn0577.jpg

dscn0575.jpg

dscn0583.jpg

dscn0580.jpg

aynayı çekemedim pil bitti ramazan :mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
3-4 gün aktif olan Konya MT yine pasif... onun için bunu yazayım dedim. Yarın sınava giriyorum meram endüstri meslek'te bomba gibi hazırım abilerim:) iyi dileklerinizi bekliyorum..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
meram anadolu endüstri meslek son sınıfta benim oğlanda var kena .hiç sınavdan bahsetmedi beni ekiyormu yoksa kulağını bi çeksem
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
meram anadolu endüstri meslek son sınıfta benim oğlanda var kena .hiç sınavdan bahsetmedi beni ekiyormu yoksa kulağını bi çeksem

Alosyi dayı senin oğlan orada okuyor sanırım. ben Ehliyet sınavına girdim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

Kış uykusuna yattık yazı bekliyoruz ama her gün aktifim MT de ve Gonya MTde :)

karmı yağdıda kış uykusuna yatıoz abi yahu:)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Güneşe kandım bi merkez yapayım dedim ayaklarım hala titriyo :S Kaldırmaya kıyamadım da mereti depoya, güneş çok pis kazık attı, evinizde oturun
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
102955321yjr.jpg


Askeriyeden getirdiğim botum var yaz kış ayakta nem yapmaz soğuk geçirmez titreme yapmaz herkese tavsiye ederim :)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Bu gün çarşıdaydım Motosiklet.net ten haberi olmayan Gonyalı motosiklet kullanıcıları olduğunu gördüm :)

Reklem kampanyası yapalım Motosiklet.net tutku yaratır Konya MT il motosiklet grubu gibi stickerler alıp top caseye kaskın arka tarafına felan yapıştırmak istiyorum motorumu alınca tabi :queen::queen:
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
93
Abiler Ben şapka yaptırmak istiyorum eski çalıştıgım iş yerinde makul bi fiyata yaptırırız yazın önüne koocaman gonya mt yazdırıp çakarız amblemi nasıl olur
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadşlar Meram Teknik ve End. Meslek lisesinde A2 sınavına girdim B ehliyet olduğundan sadece motor sınavına girdim 4. dakikada tüm sınav bitmişti ama 1 saat beklemek mecburiymiş baya bi uyudum 1 saat doluncaya kadar :) O değilde etrafıma bakınırken farkettim herkes A2 alıyordu bunlarda bizden dedim hoşuma gitti :)
Bu arada sınav çıkışı birkaç apaçi dışında herkes kaskını takıyor hele bir arkadaşım dizlikte takmış gerçekten hoşuma gitti tebrik ederim onu

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

Abiler Ben şapka yaptırmak istiyorum eski çalıştıgım iş yerinde makul bi fiyata yaptırırız yazın önüne koocaman gonya mt yazdırıp çakarız amblemi nasıl olur

Kaskı napcaz şapkayı takcazda :)
Ama kask ve arka çantaya deli olur bencede organizasyon yapılırsa ben varım
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
93
Abi organizasyon sırasında dediğim ama sadece kalıp parası toplayıp mevcut çantalara bastırabiliriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

ben bi tasarlayayım bakalım güzel olacakmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst