- Katılım
- 6 Nis 2012
- Mesajlar
- 369
Bisikletle gelsem olurmu :mrgreen::queen:![]()
Olur olur , urganla bağlarız 50-60 yaparsın
Emre ehliyet al da öyle gelirsin sende
Bisikletle gelsem olurmu :mrgreen::queen:![]()
Olur olur , urganla bağlarız 50-60 yaparsın
Emre ehliyet al da öyle gelirsin sende
Emre ehliyet al da öyle gelirsin sende
Muhtemelen vardiyalarım uyuşmaz gelsemde gelemem :mrgreen::queen::queen: