[Konya - MT]

Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu hafta sonundan ıtıbaren ıc anadoluda yagmur ve kar yagacagını hava durumundan ögrenınce yaz boyu her hafta gıttıgım yaylalara 2012 sezonunda bır daha gidemem diye vurdum kendimi yaylalara elveda 2012 sezonu dedim cross yapa yapa çıktım yaylalara salço ile sıkıntısız 50 km relik toros dagları gezımı tamamladım

gezıden bır kac kare ...


siz hala gezecegım deyın ben gezdım geldım bıle konya mt....
CIMG1059+%28Kopyala%29.JPG



CIMG1060+%28Kopyala%29.JPG

CIMG1071+%28Kopyala%29.JPG


CIMG1076+%28Kopyala%29.JPG


CIMG1078+%28Kopyala%29.JPG


martarlı melemen...
CIMG1085+%28Kopyala%29.JPG



CIMG1088+%28Kopyala%29.JPG



CIMG1090+%28Kopyala%29.JPG



CIMG1095+%28Kopyala%29.JPG


CIMG1099+%28Kopyala%29.JPG


CIMG1103+%28Kopyala%29.JPG


CIMG1111+%28Kopyala%29.JPG

yukseklerde kar vardı.
CIMG1113+%28Kopyala%29.JPG


CIMG1117+%28Kopyala%29.JPG
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Akşama kadar çarşıdaydım motorum olsa ben gezi yazısı yazardım baharın inşallah Toplaşırız Bozkır uzak yahu :):queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bır şey olmaz hem uzun yol yapmış olursunuz bır gunde gelır gıdersınız alosyi dayıyı takıp et motorunu al mbuyukde gelecek beklerım bu taraflara
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Çok güzel gezi olmuş Ramazan,
ellerine sağlık gecenin bu saatinde iştahımı kabarttın,
gerek resimlerden gerekse de yemekten :) Cumartesi günü, pazar günü için birşeyler yapalım dedik olmadı malesef.
Birdahakine beraber inş hacı abeycim
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
muhendıs konya merkezde olsam her pazar bır yer gezelım derım ama maalesef konyaya 130 km cıvarıyım gunler kısa zaten gıt gelde gunum bıter bende buralarda yanlız takılıyorum motor işi zevk işi abi kafa nereye ben oraya dıyecen vuracan kendını yollara yanına adam ararsan işimiz iş anlayacagın... ama yınede yazın konyada olursan bır gezı yaparsanız bende katılırım buyuk zevkle sızlerıde bır pazar bu taraflara torosları gezmeye beklerım bahara gelecek ıkı kışı konya mt den kesın tanıyorum alosyi vede mbuyuk bahara beklerım bu taraflar ....
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
O zaman o listeye beni de ekle eğer ki konya'da olur isem.Gelmeye çalışırım bir sorun olmazsa.
Konya merkezdeyim yakın bir yer yokki adam akıllı, tek başına da zevki çıkmıyo.
Manisa-Konya yaptım 3 kere tadı yok ya uyuz uyuz gidiyon geliyon.
Ona istinaden, ilerleyen dönemlerde (kışı atlatalım) muhakkak bir program yapalım istiyorum.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu geziler size referans olabılır hepsı alosyi nıcklı uyemızdendır bahara tekrar gelecek bu taraflara sızlerde burdan şimdiden ben devat edem hazır olun toroslarda yeşilliklerle kar manzarası seyretmeye

http://www.motosiklet.net/forum/etk...i/102750-ruzgari-arkamiza-aldik-toroslar.html


http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/96178-toroslarin-yamacina-yaslanmak.html

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/90296-toroslarin-ak-baslari-yaslidir.html

http://www.motosiklet.net/forum/etk...-bozkir-yaylalarinda-gunu-birlik-gezimiz.html

bu linklere bakıpta hala bu taraflara gelmek istemeyeniniz varsa canınız sağ olsun demekten başka bir şey demiyorum
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-beysehir-anamas-daglarina-merhaba-dedik.html
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
saygıdeğer arkadaşlar yarın balkanlardan kar geliyormuş ,balkonlardanda gelmeden mecbur motor işine ara vermek zorundayız.nede olsa motorum yok.amma velakin inşallah mart demeden mutlak bir motor almak hevesindeyim. hatta küba str 250 düşüdüyorum. çok güzel rotalar şimdilik teoride inşalah pratiğe geçireceğiz bozkırda ramazana yıkılacağız . şimdilik sağlıcakla kalın
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bende kar haberini alınca cbf yi battaniyeye sarıp uykuya yatırdım osman ağa:pale: şimdilik toyotayla idare ediyoruz bakalım:salut: bahara bu sefer kesin ramazana yıkılacaz kaçarı yok :wiinkk:eek: kilo kilo yediği sucuklardan ayırır işallah bizede:cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
valla butun konya mt yı beklıyorum zaten totalda 10 kışı cıkmaz bızdensınız, ıstersenız sucuk mangal, ıstersenız saç tava 4 kişiyi yazdım buraya madem şimdilik, bahar gelınce yan çizmek yok özellikle mbuyuk sana seslenıyorum bır pazar ayıracan gayrı bu sene ömrümüz olurda yine yan çizersen görünme yüzüme başka bir şey demıyom....
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:ha şöyle mudur... gelmeyenın kulagından çek hep sen hep sen artık olmuyor dımı...:king::king::king::king:..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst