[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sagol muharrem ... bu sene gelmessen seneye beklerım bu taraflara konyadan bınerek geldım 80 90 cın mın ıdare eder aynı ybr sankıne
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
senı unutmayız ama kanmıx kayboldu ıslatmayı duyunca ya kalpyen gıttı ehlıyetı alınca yada arorayı almaya gettı
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
motomertte bi tane arora ar 250 zh var, ramak kalmıştı benim motoru verip onu almaya :) Son anda kurtardım kendimi yahu
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Bu arada konya'da zenon dan iyi anlayan bi usta varmı, bizim motoru zenonlayalım, kış geldi satamayacağız gibi.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
selam arkadaslar, isim dolayisiyla 1 sene kadar konyadayim. duzenleyeceginiz etkinliklere katilmak isterim. ismim can yas 29.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
177
Merhaba bende konya / cihanbeylideyim isim mehmet selim yaş 18 2012 ninja 250r motorum var yapacagınız gezilerde yer olursa ben ve motorum hazırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst