- Katılım
- 2 Kas 2009
- Mesajlar
- 491
ooo almışsın ramazan hayırlı olsun yeni düldülsagolun arkadaşlar tşk ederım...
kanmix ınşşallah sanada nasıp olur
ooo almışsın ramazan hayırlı olsun yeni düldülsagolun arkadaşlar tşk ederım...
kanmix ınşşallah sanada nasıp olur
biri ıslatmaktan bahsetti ramazan beni unutma :cherry::king:ıslatmamız lazım an ıtıbarıyle akşam nerde buluşacagız
biri ıslatmaktan bahsetti ramazan beni unutma :cherry::king:
motomertte bi tane arora ar 250 zh var, ramak kalmıştı benim motoru verip onu almayaSon anda kurtardım kendimi yahu
Çakma Bmw o:cherry:
Bu arada konya'da zenon dan iyi anlayan bi usta varmı, bizim motoru zenonlayalım, kış geldi satamayacağız gibi.
Konyalı olaraktan içeriçumra da yaptığım ufak gezitopik canlansın
![]()
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-tatilinde-babamin-motoru-ile-dag-gezisi.html
Tosun motora bak olmadı ledciler de yapabilir![]()