[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
inşallah nasip olursa bu hafta sonu toroslara merhaba diyerek ,yeni motosıkletimle sezonu açacağım ;) bekle ramo
DSC_0120.jpg


DSC_0116.jpg


DSC_0115.jpg
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
sonunda kavuştun osman aga hayırlı olsun yeni atın güle güle kullan :rendeer: at şuna bir iki kırbaçta gel çay ısmarlayam:wiinkk: yakışıklı duruyo kerata.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
inşallah en kısa zamanda yanındayım. eğer bu hafta cumartesiden bozkır toroslarda gidip yaylada yatmalı iki günlük geziye gelebilirsen devet etmesi bizden.
motorcu endurocu tüm millet ermenekte olacak bizde tersine gidecez
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
osman abi gelde atları bi yaylayak toroslarda muharrem bey sen de çık gel gayrı biraz yayla havası al biraz rezillik çek be yav
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
biz burda daha reziliz möüdür.trafik hava kirliliği yoğun iş sitresi vs.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
nayır nolamaz hava muhalefeti ile yaylaya cıkamayacan haaahaaaaaaahhhh. arkadaki çantadan banada kapgel facede yazdım cevap vermedin müdür
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
o çantayı sana hediye ediyorum.dönerken sana bırakayım müdür.yarın saat 2 gibi konyadan çıkıyoruz gökselle beraber. seninle nerde buluşalım
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ya müdür arayan bulurda havalar bozuk ıslanmayınha... ha bu arada ben bı hastalanmışsım burnum o biçim yani motorla 4 gündür bozkıra gıder gelırdım ölecek gibiyim nerdeyse... rotada ne taraf var sizin iyi kötü ayak uyduracaz sana gayrı
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
müdür teklif var ısrar yok.
cumartesi öğle sonu konyadan bişekilde bozkıra gideceğiz.oradanda sarıot biizim yaylalar (orada kamp ateşinde geceleme)alacabel tarafına doğru bi rota çizip pazar akşamı tekrar konyaya dönecez.yada alacabel sarıot ring yani.
gelmez ama yinede yazayım.konyadan katılırım diyen varsa toplam 300 km yapacaz 200 asfalt 100 km toprak.ama manzara ve göller müthiş.
ben takılırım size diyen beni arasın.0 535 580 45 86.. inşallah diyelim
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
gelmek isterdim tanışırdık ama zamanlama kötü cmtesi pazar imtihan var
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Yarın imtihan haftaya imtihan nolcek bizim bu halimiz. 2 hafta sonra herhangi bir etkinlik olursa banada yazın.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
582089_353339448062395_100001590297217_945395_42417079_n.jpg


hafta sonu alosyi dayının motoru çamura yatınca olay yeri inceleme ekibi hemen olaya müdahale etti araştırmalar sonucu motorun çamura yattığı tutanaklara geçirildi, üsteki fotoğrafı çeken ben olay yerini inceleyende alosyi kendi moturunun sigortadan hasar tespiti için fotoğraflarını zevkle çekti o nasıl bir zevk ki biz hala anlamış değiliz be ya
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
olsun onuda bı kata külleye getirir sigortada n alırız müdür sana bir şey olmasın yeterkı
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
MADem bagkur yapalım getır buraya sıgortayı begenmedın sana tarım bagkuru yapalım müdür.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst