[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
mondialci değilmi hemende vitesten atar nolacak.öyle atmak tutmak ramo sıkıyorsa pazar ordayım yayladyım sen nerdesin görelim:p
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ben her pazar yayladayım senı gıbı bır pazar degıl ama bu pazar baba bahçe belleyecek
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
inşallah yağmur yağarda belleyemen hacıı.sizin orda ta konyadana gelen misafire bölemi davranırlar beyaw.sen konyaya gel 1,5 etliekmek ısmarlayım işimi gücümü kenara koyayım bea
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
meterolojiyi bile geçtin beşgün evvelden hava raporu veriyon be müdür. yağsada bişey olmaz
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
müdür bu pazar yagacak dizlerim agrıyor ama öteki pazar konyaya gelebılırım 23 nısanda tatil. pazar gezeriz 23 nisanda döneriz uyarmı sana 23 nisanın hava durumunu şu an veremiyorum amma
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bana uydu sana uymadı ramo.ilkbahar geçmeden hazır ol.sarıotun en dolu zamanında haber ver gelelim
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Arkadaşlar
Ali Uysal adına kayıtlı
Kuba marka XY-100-E model motor becerip resim de ekleyebilirsem kırmızı renkli çok temiz olarak, deposu full olarak Aydınlıkevler Gazidere Caddesi, tarım il kooperatifinin ilerisinde köprünün bitimindeki bimin karşısından evimizin önünden cuma akşamı akşam itibariyle çalınmıştır.
PLAKA TAKILI DEĞİLDİ, plaka evdeydi o yüzden plakaya göre bulamıyoruz. Çalındığı an hem ön direksiyon kilidi hemde arka siyah renkli resimlerde görünen zincir kilitli idi.

Belirleyici özellikleri öndeki kırmızı grenajın tam ortasında sarı renkli ortada yapıştırma YALÇIN MOTOR etiketi, arkada bagaj çantası takmak için çantanın siyah alt tablası,arkadaki siyah zincir ve Kilometre saati de 2290 civarındaydı. İçindeki benzin bitene kadar 2290-2590 km arasında olabilir.

ŞASE NO: NLKXY100EB0010639
MOTOR NO: 1P50FMGAHWY000774

Satmak da isteyebilirler Lütfen tanıdığınız veya çevrenizdekilere söyleyerek Allah rızası için yardımcı olursanız sevinirim. eskigaraj tarafında başta gelmek üzere motorcularda gördüğünüz takdirde tarafıma bilgi verirseniz sevinirim.
Teşekkür ederim, çalışmalarınızda başarılar
Saygılarımla,
0555 468 17 22-0506 601 31 55
[email protected]

---------- Post added at 07:25 ---------- Previous post was at 06:58 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/52/img0093in.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/809/img0101go.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/694/img0102zn.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/72/img0095aq.jpg/

---------- Post added at 07:29 ---------- Previous post was at 07:25 ----------

http://img52.imageshack.us/img52/1666/img0093in.jpg

http://img809.imageshack.us/img809/238/img0101go.jpg

http://img694.imageshack.us/img694/663/img0102zn.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/6179/img0095aq.jpg

---------- Post added at 07:34 ---------- Previous post was at 07:29 ----------



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Bu motor konyada aydınlıkevler mahallesinde 27 Nisan tarihinde çalınmıştır, kusura bakmayın sonunda resimleri zorda olsa galiba ekleyebildim, görenlerin Allah rızası için 0555 468 17 22 -0506 601 31 55 telefona veya [email protected] adresine bilgi vermelerini rica ediyorum. teşekkür ederim.
Belirleyici özellikleri öndeki sarı renkli YALÇIN MOTOR etiketi, arkadaki siyah zincir,arkaya bagaj takmak için siyah renkli bagaj altı demiri ve Kilometre saati de 2290 civarındaydı. İçindeki benzin bitene kadar 2290-2590 km arasında olabilir.

ŞASE NO: NLKXY100EB0010639
MOTOR NO: 1P50FMGAHWY000774
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Evet hgdr inşallah bulunur, çalındığı zaman aynı bu şekilde temizdi ve deposunu yarım saat bir saat önce fullemiştim, gözüm gibi bakıyordum ayağımızı yerden kesiyordu, eşek niyetine kullanmıyordum bakımlarını aksatmadım, rodajını 4-4 lük yaptım, asgari ücretle ev geçindiren 600-700 tl maaş alan insanlar var, onların yemeden içmeden plaka ruhsat yapılan masraflar dahil 4-5 aylık maaşlarına denk gelen para yani. Araçtan da olduk, para da gitti, cumadan beri canım sıkılıyor inşallah bulunur, gören olursa yukarıdaki telefon numarasına bilgi vermesini rica ediyorum. herkese teşekkür ederim
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Evet hgdr inşallah bulunur, çalındığı zaman aynı bu şekilde temizdi ve deposunu yarım saat bir saat önce fullemiştim, gözüm gibi bakıyordum ayağımızı yerden kesiyordu, eşek niyetine kullanmıyordum bakımlarını aksatmadım, rodajını 4-4 lük yaptım, asgari ücretle ev geçindiren 600-700 tl maaş alan insanlar var, onların yemeden içmeden plaka ruhsat yapılan masraflar dahil 4-5 aylık maaşlarına denk gelen para yani. Araçtan da olduk, para da gitti, cumadan beri canım sıkılıyor inşallah bulunur, gören olursa yukarıdaki telefon numarasına bilgi vermesini rica ediyorum. herkese teşekkür ederim
zor bir durum ama sıkma canını kardeş işallah en kısa zamanda bulunur. Görür yada duyarsam yardımcı olmaya çalışırım.:cat:

---------- Post added at 11:55 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

bana uydu sana uymadı ramo.ilkbahar geçmeden hazır ol.sarıotun en dolu zamanında haber ver gelelim
osssman aga bırak şu dağı taşı çamur işinide gidelim ramazana:queen: ben işleri hallettim artık nereye istersen gelirim zaman uyarsa.
Sonra beni yanlız koydunuz yolarda diye ağlama salya sümük:cherry:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Bu motor konyada aydınlıkevler mahallesinde 27 Nisan tarihinde çalınmıştır



inşallah dolaştığım yerlerde gözüm bu motosıkleti arayacak. sizin adınızada çok üzüldüm mealesef konyada hırsızlık hat safhada. inşallah bulunur...

m.büyük gardaş bu pazar hazır ol biz iki kişi gavilleştik gideceğiz bozkıra.günübirlik . foto mak al.deponu fulle haber et
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
alosyi, mbuyuk, hgdr, Allah razı olsun, görürseniz hemen bilgi verirseniz sevinirim. telefon numaralarım yukarıda var. Teşekkürler
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
pazar sabahı nöbetten çıkacam osman aga:pr: siz gezerken ben uyuyo olurum büyük ihtimalle :salut::salut:ama ayarlamaya çalışayım yinede nöbeti değişebilirsem haber ederim.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
valla ramçoda 15 günlük hava raporuna bakmış hep yağış var diyor.hevesimi kırmayın arkadaşlar illaki gideceem beyaw inşallah:p
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
15 günlük hava raporu yanılabılır ama genelde yagmur var konya için cumartesı parçalı bulutlu pazar yagış var şu an amma ne kadar tutar tahmin etmek zor malum bölgesel yagışlar başladı buraya yagarken ötek tarafa yagmayabiliyor birazda şans meselesi takım eldevat tamamsa cık gel osman aga
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst