[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
:pl:bak yine yazdım en son yazan ben oldum kendi başıma kaldım ayıp bana yahu yine hata yapıp buraya yazdım. dahada gelmem konyaya....:pl::queen::queen::queen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sen gelme biz gelecez oraya zaten müdür.yıkılacaz birkaç kişi sarıot yaylasında sana.
motorcunun derdi mazotmu keyfi sucukmu görecen heh he
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
img0531ik.jpg

img0535ew.jpg

03.03.2012 istanbul motosiklet panayırı
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
arka koltuğuna bayıldım.arabadan gönüllü.
bu arada honda 2012 model 125 lik motosıklet tanıtmış fuarda 3500 tl imiş .bilgisi olan varmı nasıl
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Selam arkadaşlar. Görüşmeyeli çok oldu forumda. Konya ekibinde yeni etkinlikler yapılmıyor mu?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
valla arkadaş günübirlik bi takkeli dağına çıkalım dedim bir kişi bile tenezzül edip gelmedi.

daha beter ol osman aga bu daha iyi günlerin 40 nından sonra takkeli dağına çıkanı teneşir patlarmış demedi deme ,
benim habarım bile yok zaten konya mt de iş yok ama bozkır mt gel ben senle evereste çıkarım be ya gel bu hafta sonu çıkalım yaylalara yayan yada tabanvayla hahahah
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
valla arkadaş günübirlik bi takkeli dağına çıkalım dedim bir kişi bile tenezzül edip gelmedi.

menüde tavuk olduğunu söylemedin ama osman aga:queen: :queen: bir kaç günlük bir telaşım var atlatınca ramazana gidecez ona göre:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ramazan vitesten atmadan yıkılalım bi görsün gününü:)
bana kırkından sonra diyor ama benden büyük göbek var ramazanda hehe:cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
547324_318300134899660_100001590297217_860141_1638539303_n.jpg


osman aga bak yaylalar yaptım o göbeklen görüyınmı haaaaaahhhhaaaaa sen beter ol konyalarda ben bozkırın karlı daglarında cigerime eksoz dumanı yerine agaçlardan süzülen tertemiz oksijen çekiyom .... daha senle çıkmam o yaylalara her yanım agrıyır leyyy leyyy
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
elekrik direkleri bile yarıya kadar karmış beyaw . motosıkletle yine gidilir ama gece donken müdür varsan söyle ben varım
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
iyi günler herkese acil yardım lazım da bilgisi olan varsa konyadan 150 cc lik bi tvs alcam da 2011 model trafik siggortası ne kadar tutar bilen var mıdır acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst