[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bana uyar ama sız uzaklardasınız yav ben zaten motoru krosa cevırdım bılem dag taş senın yol tepe benım hesabı oldu

abı ılac satıyoz ama eczanedekı gıbı degıl tarım ılacı endekı sakın alma mahsul bıten bahcede mahsul bıtmez olur havalar ıkı gundur superdı be ya
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu ama olmuyo gezi diyosunuz içim eriyo, sonra kimseden çıt çıkmıyo :( gezi yapalım gari:)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ya ramazan biz uzakta değiliz sen bize uzaktasın gel takkeli dağına çıkalım hadi.:p

bak adamlar bisikletle çıkmışlar.
http://www.pedalsesi.com/tr/viewtopic.php?f=52&t=746
buda bizim yeğen ybr ile arkada çıkarmıştım onu o dağın zirvesine heytbe ne günlerdi
9dc0b325eabb31e26e3ea8dmm9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
cıkacaksın !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kışın kupeli dagına çıkalmaz dediler!!!!!!
çıkılır dedim çıkılacakkkkkkkkkkkkkk..!!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:39 ----------

OSMAN aga lınke baktım cok guzel kaereler var sızde cıkarmsınız ara sıra bu takkelıye
yukarda küpeli dagı demışım pardon konyanın acemısıyım ama bende cıkmak ısterım bu daga gayet guzel manzarası var bey agelınce bneıde goturun bu daga

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 ----------

bende bu siteden yola çıkarak paylaşılan bilgileri vede resimleri alıntı yaparak kendime bir site açmayakarar verdim ismi motorcununsesi.com oldu bakalım gerisi gelirmi osman ağa yapabiliriz değilmi böyle bir site mt kızmazdır bize çünkü buradan alacam genelde linkleri ve haberleri
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bahara inşallah mudur ben şimdi o yolları tepsem donar buz keserım be ya

motorcununsesi.com bır gır bakalım senın javayla gezını yukledım
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
inşallah bu bahar güzel şeyler olacak
konyalılar olarak bunu başaracağız
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sen bana katılacaksın müdür ozaman çünkü o takkaliye çıkmayı bir ben başardım:mrgreen:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
inşallah bu bahar güzel şeyler olacak
konyalılar olarak bunu başaracağız

havaların ısınması biraz yeterli:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

yahu ama olmuyo gezi diyosunuz içim eriyo, sonra kimseden çıt çıkmıyo :( gezi yapalım gari:)

az kaldı izzet sabret:mrgreen: bu arada senide arayamadım kusuruma bakma şu aralar hem hava bozuk hem ben yoğun dün gelecektim yanına malüm sis yüzünden evden çıkmadım akşama kadar evdeydim:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:17 ----------

zaten bende orasına bayıldım hatta bittim gülmekten kıran geldi okuyunca süpersin muharrem ne diyelim

İlk hedef 1 ocak ramazan ondan sonra motor benim kral da olsa satmayacam seneye canını çıkarıp ucuza satcemm:queen::queen:
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
havaların ısınması biraz yeterli:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------



az kaldı izzet sabret:mrgreen: bu arada senide arayamadım kusuruma bakma şu aralar hem hava bozuk hem ben yoğun dün gelecektim yanına malüm sis yüzünden evden çıkmadım akşama kadar evdeydim:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:17 ----------



İlk hedef 1 ocak ramazan ondan sonra motor benim kral da olsa satmayacam seneye canını çıkarıp ucuza satcemm:queen::queen:

dün dayanamadım gezdim polis tınlamadı bile ama yinede her polis gördüğümde yusuf yusuf oldum :mrgreen: ah ehliyet ah!:salut::salut:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
[/COLOR]

İlk hedef 1 ocak ramazan ondan sonra motor benim kral da olsa satmayacam seneye canını çıkarıp ucuza satcemm:queen::queen:[/QUOTE]

iyi fikir muharrem önce malın hakkını verecen canını alacak ondan sonra ardına bakmadan çöpe atabilecen nede olsa kendini amörti etti diyecen



buggin seni bu cbr bitirecek heralde hic eksiği bitmedi yahu aldın alalı haşatmıydı yoksa
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam bakım yaptırmamış abi ondan. Yavaş yavaş bakımları tamamladıkça motor düzeliyo.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
süper derım ama tıtreşimden hamıle kadın cocugunu düşürüyormuş ona gore osman dayı
ucuzlamışmı yazın 2500 tu hanı sattınmı ybr yı
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
biz erkeğiz sorun yok zaten buna yolda binmeyecez dağ taş vs.
hem titremesini bilmeyen üşür demi:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
üşür tabı alda bı goek bakalım begenırsek bızde alırı z yav uculamışmı motor nette 2500 yazar sıtseınde
ıkını soru sattınmı ybr y ı osman aga
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst