[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
alibeyhüğünün orada tarafımdan görülmüştür müdür:) hemide artçıylan
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 ü bosnaya çıkarken gördü. İnerken 120 yaptı bugün. Usta acemiliğini at ayar çekeriz dedi. İnş. 140 falan görcek.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
100'den sonrası beni sarmıyor:cyclopsan aya'mı çıkacaz uçacaz mı yaw:silent:

Ramazan sende milleti tahrik ediyorsun kış günü gezip tozuyon ortalıkta :cherry: biz üşüyoruz burda sen geziyon:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ÇAKTIRMA MUDUR muharrem, osman agaya gaz verıyom
gezmesıne gezdık ama motorun halı perılşan toz camur toprak kaldık yollarda rezıl husva olduk anlayacagın banada crosss lazım osman aga bı crosta bana bul yav ybr yı boş ver getsın::::
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
OSman ağa ybr y i verde ğetti heralde ses yok baksana ybr iyi motorda bizim gibi şişmanları cekmez be muharrem
banada cross lazım ybr de motormu yani;)))
osman ağa sen ybr yak getsin yahu bedavaya alan olursa ver hemen elden cıkar benden demesi
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
benim ybr 135 görüyor
yüzü yokuşlarda geçmiyor akyokuş gibi yerlerde:mrgreen:

YE BE RE BULLL kanatlandırırrrr :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:45 ----------

OSman ağa ybr y i verde ğetti heralde ses yok baksana ybr iyi motorda bizim gibi şişmanları cekmez be muharrem
banada cross lazım ybr de motormu yani;)))
osman ağa sen ybr yak getsin yahu bedavaya alan olursa ver hemen elden cıkar benden demesi

Ramazan biz şişman değiliz birazcık etine dolgunuz şişman olmak biyerleri görememek bence:cherry: Allaha şükür bütün uzuvlarımızı görüyoruz :queen::queen:yanii:queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
YE BE RE BULLL kanatlandırırrrr :queen::queen:



Ramazan biz şişman değiliz birazcık etine dolgunuz şişman olmak biyerleri görememek bence:cherry: Allaha şükür bütün uzuvlarımızı görüyoruz :queen::queen:yanii:queen::queen::queen:



ya bıraz balkondan zarar gelmez degılmı canım o kadarlıkta olsun turk kası yanı

ye be bulllll kanatlandırır osman agayı



al bı ybr bın gebere gebere gunun sözü oolsun osman aga nırdesın
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
vay vay vay geyik muhabbeti yürümüş gitmiş
..
alırım anahtarlarınızı ha .:)
ceyranlı bisikletle bile geçerim sizi:queen:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
vay vay vay geyik muhabbeti yürümüş gitmiş
..
alırım anahtarlarınızı ha .:)
ceyranlı bisikletle bile geçerim sizi:queen:

ne yapalım osman aga ara sıra çekiyos tekerlerinden:cherry: ramazanı bilmem ben nöbetteyim bugün sardırıyoruz işte::sefereee
sen ne yaptın enduro işini gelişme var mı:silent:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
YA bende nobetteyım eczanede bu gece tum haplar benden
osman aga senın ybr ucarmı ara sıra 135 goren ybr zor bulunur satma onu osman aga:))
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
YOK GEYIK dedıye osman aga bende geyık yaparım muharrem anlayacagın sen bu gun sabahcısın heralde geceler uzun desene sana
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bak sabah oldu sen uyuyon heralde gece kılıdı vurdun dukkana gelen hasatalara kapalıyız dedın degılmı gece ılanı guncellemışsın


alintı""""""Bu ilanı bu motoru satmak için verdiğimi belirtmek istiyorum, yani kimileri gibi 3 liralık mala 5 lira yazıpta belki biri düşer diye bekleyecek, satılmazsa binerim şikayetim yok gibi edebiyatlara hiç girmeyeceğim, bilindiği gibi bir mal satılmazsa ondan faydalanmaya devam ederiz..
akla gelebilecek soruların birkaçının cevabını vereyim ona göre gelin ya da arayın,
1. 32700 MOTORUN KM'Sİ ORJİNALDİR ( aksini iddia eden ıspatla yükümlüdür)
2. BOYA, KIRIK, ÇIKIK,EZİK, VURUK YOKTUR YAŞININ GEREĞİ BİR KAÇ ÇİZİĞİ VARDIR. (çiziksiz olanları 4400'e mal oluyo)
3. SATIŞI BENİM ÜZERİMDEDİR DEVİR PROBLEMİ YOKTUR. (anlaşıldığı takdirde satışı hemen verilir)
4. BEN ŞİMDİ PARAYI VEREYİM MOTORU ALAYIM RUHSATI SONRA HALLEDERİZ DİYECEKLERE ESKİ HAVA FİLTRESİ HEDİYE EDİYORUM.. (motor bana kalır)
5.ŞURDA ŞU PARA BİLMEM ORDA BU PARAYA SATILIYORSA GİDİP UCUZA SATILANI ALMAK SERBEST. (iyi olur kimse yorulmaz)
6. MOTORUN LASTİKLERİ ZİNCİR DİŞLİ VS YENİDİR (gelipte bakan görme özürü olmayan herkes anlayabilir)
7. ÖDEME NAKİTTİR TOSBAA ÇİFTLİĞİYLE, KEDİ-KÖPEK GİBİ YARATIKLARLA TAKAS OLMAZ, OTOMOBİL TAKASI TEKLİF ETMEYİN İKİNCİYİ İSTEMİYORUM.
8. KONYA İÇİ İSTEYEN OLURSA KREDİ KARTINA 10 aya kadar TAKSİT YAPTIRABİLİRİM (vade farkına karışmam.)
9. BURADAKİ TÜM YAZILANLARA RAĞMEN KAFANIZA TAKILAN SORULAR OLURSA ARAYANA İZAH EDERİM. ORTA YAŞTA SAKİN HIZ DÜŞKÜNÜ OLMAYAN, MOTORUNUN SINIRLARINI BİLİP FAZLASINI BEKLEMEYEN KISACASI HIZ YAPTIRMAK İÇİN MOTORUN CANINI ÇIKARAN BİR KULLANICI DEĞİLİM ARABAM VAR BU YÜZDEN YAĞMURDA ÇAMURDA KULLANMIYORUM.
Küçücük bir not: Resimler motorun son halidir motor koruma demiri ve arka çantası vardır. Tarih ayarını yapamadım.


supersın muharrem
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bak sabah oldu sen uyuyon heralde gece kılıdı vurdun dukkana gelen hasatalara kapalıyız dedın degılmı gece ılanı guncellemışsın


alintı""""""Bu ilanı bu motoru satmak için verdiğimi belirtmek istiyorum, yani kimileri gibi 3 liralık mala 5 lira yazıpta belki biri düşer diye bekleyecek, satılmazsa binerim şikayetim yok gibi edebiyatlara hiç girmeyeceğim, bilindiği gibi bir mal satılmazsa ondan faydalanmaya devam ederiz..
akla gelebilecek soruların birkaçının cevabını vereyim ona göre gelin ya da arayın,
1. 32700 MOTORUN KM'Sİ ORJİNALDİR ( aksini iddia eden ıspatla yükümlüdür)
2. BOYA, KIRIK, ÇIKIK,EZİK, VURUK YOKTUR YAŞININ GEREĞİ BİR KAÇ ÇİZİĞİ VARDIR. (çiziksiz olanları 4400'e mal oluyo)
3. SATIŞI BENİM ÜZERİMDEDİR DEVİR PROBLEMİ YOKTUR. (anlaşıldığı takdirde satışı hemen verilir)
4. BEN ŞİMDİ PARAYI VEREYİM MOTORU ALAYIM RUHSATI SONRA HALLEDERİZ DİYECEKLERE ESKİ HAVA FİLTRESİ HEDİYE EDİYORUM.. (motor bana kalır)
5.ŞURDA ŞU PARA BİLMEM ORDA BU PARAYA SATILIYORSA GİDİP UCUZA SATILANI ALMAK SERBEST. (iyi olur kimse yorulmaz)
6. MOTORUN LASTİKLERİ ZİNCİR DİŞLİ VS YENİDİR (gelipte bakan görme özürü olmayan herkes anlayabilir)
7. ÖDEME NAKİTTİR TOSBAA ÇİFTLİĞİYLE, KEDİ-KÖPEK GİBİ YARATIKLARLA TAKAS OLMAZ, OTOMOBİL TAKASI TEKLİF ETMEYİN İKİNCİYİ İSTEMİYORUM.
8. KONYA İÇİ İSTEYEN OLURSA KREDİ KARTINA 10 aya kadar TAKSİT YAPTIRABİLİRİM (vade farkına karışmam.)
9. BURADAKİ TÜM YAZILANLARA RAĞMEN KAFANIZA TAKILAN SORULAR OLURSA ARAYANA İZAH EDERİM. ORTA YAŞTA SAKİN HIZ DÜŞKÜNÜ OLMAYAN, MOTORUNUN SINIRLARINI BİLİP FAZLASINI BEKLEMEYEN KISACASI HIZ YAPTIRMAK İÇİN MOTORUN CANINI ÇIKARAN BİR KULLANICI DEĞİLİM ARABAM VAR BU YÜZDEN YAĞMURDA ÇAMURDA KULLANMIYORUM.
Küçücük bir not: Resimler motorun son halidir motor koruma demiri ve arka çantası vardır. Tarih ayarını yapamadım.


supersın muharrem
:queen::queen::queen:

Napayım ramazan adamın biri geçenlerde mesaj yazmış ''abiii tossba çitliğim var takas edenmi'' diye bende uyuz olmadan kendimce açıklam ayaptım anlayana..:cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
zaten bende orasına bayıldım hatta bittim gülmekten kıran geldi okuyunca süpersin muharrem ne diyelim
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
tosbağa çiftliğimi ,vay bea bana denk gelmez böyle müşteri çok şanşlısın muharrem beya:mrgreen:
ben tosbağa değil tosbağa yumurtaasıylan bile değişirim:queen:

bu arada eczacı ramazan senin yerin nerde bozkırda yanlışlıkla ilaç almayalım hap diye ot filan verirsin:queen:
şaka tabi,
bahar geliyor günlerde uzamaya başlamış bi gezi yapsak diyorum ne dersiniz
nasılsa motorlar elde kaldı canını çıkaralım bari
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst