[Konya - MT]

Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
4
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
scooter yakit

mahmuty ustan ne diyio bu duruma..? soledigin rakamlar coook yuksek..:salut:
cadillac escalade mi kullanuon...:queen:

20 km de 5 ytl yakan,kalkisda patinaj yapan scooter i merak ettim falla :cat:
gormek ,kullanmak istiyorum..:mrgreen:
istersen bide ramazan ustaya ustaya gosterelim..gonul motor 1 :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
nerdesiniz yaaaf kismeler yuk...
zaten formlara uyus olom :p
konya icin ayrilmis boluma tikliyorum yilmaz 2006 da mesaj yazmis o cikiyor...
yenileri bulmak icin ugrasiyorum..en son yazilan en once cikmasi mantikli deyilmi...
yorum yapiyoruz,yorum en sonda cikiyor ala ala en son yazilan yorum en once cikmasi lazim deyimi...!!!:pr:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
nerdesiniz yaaaf kismeler yuk...
zaten formlara uyus olom :p
konya icin ayrilmis boluma tikliyorum yilmaz 2006 da mesaj yazmis o cikiyor...
yenileri bulmak icin ugrasiyorum..en son yazilan en once cikmasi mantikli deyilmi...
yorum yapiyoruz,yorum en sonda cikiyor ala ala en son yazilan yorum en once cikmasi lazim deyimi...!!!:pr:

birkaç gün öncesinin bile mesajları var dikkatli bakarsanız.
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
4
QUOTE=by_001;1241476]mahmuty ustan ne diyio bu duruma..? soledigin rakamlar coook yuksek..:salut:
cadillac escalade mi kullanuon...:queen:

20 km de 5 ytl yakan,kalkisda patinaj yapan scooter i merak ettim falla :cat:
gormek ,kullanmak istiyorum..:mrgreen:
istersen bide ramazan ustaya ustaya gosterelim..gonul motor 1 :rendeer:[/QUOTE]

ustam karbüratörün iyi bir ayara ihtiyacı olduğunu söylüyor okadar merak ettiysen gel bin msnim ([email protected]) :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ramazan ve şeker bayramınız kutlu olsun :rendeer: daha nice bayramlar görmeniz dileğiyle...Kayseri MT
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:rendeer: :rendeer: :rendeer:

[PANKART]KONYA MT Ailemizin RAMAZAN BAYRAMI'nı en içten duygularımla kutlarım...

Kazasız bol keyifli sürüşler..:cat:
_______________________________________________________________Murat GERGERLİ[/PANKART]

.
__________________
pinkkelebek_Foil_Wrapped_Hard_Fruit_Candy.jpg
_____________________
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
sizinde BAyramıznız mübarek olsun.Geçti ama GEçmiş bayramınız mübarek olsun saolun.
murat abi Şekreler için tşkler.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst