- Konu Yazar
- #1
Abilerim kardeşlerim çok özür dileyerek bu konuyu açıyorum. Bıraya gelipde başka yere sorsana falan demeyin bilginiz varsa yardımcı olun. Ben 2017 de askere gidicem ve bizim memleket 3. Celp döneminde alıyomuş. Ben ise 4. Celp döneminde gitmek istiyorum acaba var mı bunun bir yolu? Daha muayene falan olmadım son 1 ay içinde olmam gerekiyor. Lise bitti üniversite okumuyorum. Bunun bir yolu varmıdır abilerim. Dilekçe gibi.?